در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی تفت

رئیس جدید اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تفت معرفی شد

اولین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان تفت در سال جاری با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، فرماندار تفت، شهردار و جمعی از اعضای انجمن در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، در ابتدای این جلسه سیدمحمدحسن علائی در خصوص طرح‌ها و برنامه های سال 90 اداره کل کتابخانه‌ها توضیحاتی ارائه داد و اظهار داشت: با توجه به کمبود فضای کتابخانه‌ای در روستاهای شهرستان، اولویت برنامه‌های این اداره کل راه اندازی شش باب کتابخانه روستایی و دو باب کتابخانه شهری در شهرستان تفت است که درصورت واگذاری فضا تا شهریور ماه سال جاری این مهم محقق خواهد شد.

سید احمد عبودتیان، فرماندار تفت نیز ضمن تأکید بر نیاز روستاها به کتابخانه قول مساعد داد تا اولویت و جمعیت روستاها را به اداره کتابخانه‌های شهرستان اعلام نماید.
وی همچنین خواستار راه‌اندازی کتابخانه در 10 دهستان اصلی شهرستان تفت شد.

مهم‌ترین دستور کار نخستین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان تفت در سال 90، معرفی رئیس جدید اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان بود که پس از تشکر از زحمات نادر خوشبین رئیس سابق این اداره، الهام فرهادی‌راد به عنوان رئیس جدید اداره کتابخانه‌های شهرستان تفت معرفی شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا