انتخابات هیئت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی استان یزد برگزار شد


دومین دوره انتخابات هیئت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران، شاخه استان یزد برگزار شد و دو تن از کارکنان اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد نیز با کسب رأی اعتماد اعضا، به عضویت هیئت مدیره این انجمن در یزد درآمدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، با حضور دکتر سعید رضایی شریف آبادی، رئیس انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران دومین دوره انتخابات انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی شاخه استان در محل سالن اجتماعات شهید منتظر قائم یزد برگزار شد.


در ابتدای مراسم دکتر حاضری، مدیر گروه کتابداری و اطلاع‌رسانی دانشگاه یزد ضمن خوشامدگویی به حاضرین، گزارشی از عملکرد هیئت مدیره دوره اول انجمن در استان یزد ارائه داد.


حامد عطارها، مسئول امور کتابخانه‌های اداره کل کتابخانه‌های استان نیز در سخنان کوتاهی اظهار امیدواری کرد: اداره کل کتابخانه‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل انجمن بتواند به اهداف خود دست یابد و انجمن نیز از حمایت‌های این اداره کل برخوردار گردد.


گفتنی است، پس از رأی‌گیری از اعضای انجمن و شمارش آرا، افراد زیر به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره انجمن در استان یزد انتخاب شدند:


1. دکتر افسانه حاضری (گروه کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه یزد)


2. حامد عطارها ( اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد)


3. سید محمود موسوی ( کتابخانه وزیری یزد)


4. دکتر محمدعلی صحتی ( گروه کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه یزد)


5. محمدرضا ملک ثابت (رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی- شاخه استان یزد)


6. بی‌بی فاطمه فرخ زاد (دانش آموخته کارشناسی ارشد دانشگاه الزهرا)


7. فاطمه گلشن (کتابخانه مرکزی دانشگاه یزد)


همچنین محمد طهماسبی و ابراهیم بابائی از کتابخانه مرکزی دانشگاه یزد به عنوان اعضای علی البدل و دکتر محمد توکلی‌زاده و محسن رفیعی، رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان یزد به عنوان بازرسان انجمن انتخاب شدند

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا