کار فرهنگی  عشق می خواهد نه بودجه فرهنگی:

قرار تابستاني كتابخانه سيار روستايي تفت و مهريز با بچه هاي روستا+عکس

یزدفردا :با تعطیلی مدارس، ديدار تابستاني كتابخانه سيار روستايي تفت و مهريز با بچه هاي روستاها به کوچه پس کوچه ها ی این روستاها کشیده شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان یزد، به نقل از مسئول کتابخانه سیار روستایی تفت و مهریز، با فرا رسیدن فصل تابستان و تعطیلی مدارس، قرارهای ملاقات این کتابخانه سیار با بچه های روستا به کوچه پس کوچه های روستا کشیده شد.

مرتضی فرنام، در وبلاگ کتابخانه سیار روستایی تفت و مهریز در این باره نوشته است: "آنجا که سقفش آسمان هست و درخت، دیواری نیست و تا بی نهایت، کلاس از آن ماست. رهگذران با گوشه چشم ما را تعقیب می کنند و گاه در جمع ما شرکت می کنند. قرار گذاشتیم برای دفعه بعد بچه ها با مادر بزرگ و پدر بزرگهایشان بیایند تا از قصه ها و افسانه های قدیمی برایمان تعریف کنند. خلاصه با تغییر مکان، امکانات نیز متحول می شود."

گفتنی است، کتابخانه سیار روستایی تفت و مهریز با نزدیک به 900 نفر عضو و 5000 جلد کتاب، بچه های 16 مدرسه از روستاهای خورمیز علیا، خورمیز سفلی، مدوار، اسلامیه، علی آباد و نصر آباد از شهرستانهای تفت و مهریز را در استان یزد، تحت پوشش خود دارد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا