کتابخانه تخصصی مهدویت در استان یزد راه اندازی شد


مدیرمسئول کانون تخصصی مهدویت استان یزد از تشکیل کتابخانه تخصصی مهدویت در محل این کانون با هدف پاسخگویی به نیاز جوانان خبر داد.


محد صمصمامی، مدیرمسئول کانون تخصصی مهدویت استان یزد با اشاره به لزوم ترویج آموزه های مهدوی در سطح جامعه گفت: کانون تخصصی مهدویت استان یزد کلاس های عمومی مبانی مهدویت را با هدف ترویج، نشر و تعمیق آموزه های مهدوی برای علاقه مندان در دوره های مختلف زمانی برگزار کرده است.


وی همچنین از برگزاری دوره های تربیت مربی مهدویت در استان خبر داد و گفت: کانون تخصصی مهدویت یزد در ایام مختلف سال سخنرانی، همایش و مسابقات مختلف فرهنگی هنری را در سطح استان برگزار می کند.


صمصامی با بیان اینکه این کانون از 6 سال پیش راه اندازی شده است افزود: کانون در سه سال گذشته به عنوان کانون تخصصی مهدویت در فرهنسگرای تخصصی امام زمان(عج) یزد فعالیت داشته است.


مدیرمسئول کانون تحصصی مهدویت استان یزد همچنین با اشاره به لزوم ترویج آموزه های مهدوی در سطح جامعه گفت: باید مسئولان فرهنگ سازی و اطلاع رسانی را برای ترویج و تعمیق آموزه های مهدوی در دستور کار خود قرار دهند.


وی اولین گام برای ترویج آموزه های مهدوی را فرهنگ سازی ذکر کرد و افزود: باید فرهنگ سازی بیشتری در زمینه ترویج آموزه های مهدوی در سطح جامعه صورت بگیرد.


مدیرمسئول کانون تحصصی مهدویت استان یزد همچنین خواستار حمایت های بیشتر مسئولان در زمینه نشر آموزه های مهدوی شد و گفت: بیش از 700 تا 800 نفر در برنامه ها و طرح های مهدوی این کانون در دوره های مختلف حضور دارند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا