با حضور رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد جوایز مسابقات کتابخوانی خرداد 90 و خاطره نویسی مهرورزی اهدا شد

طی مراسمی که در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی امام علی(ع) یزد برگزار شد، جوایز برگزیدگان مسابقات خاطره‌نویسی مهرورزی و همچنین برندگان مسابقه کتابخوانی خرداد ماه به آنها اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استن یزد، رفیعی رئیس اداره کتابخانه‌های این شهرستان در ابتدای این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از همه حاضرین و آرزوی قبولی عبادات آنها در ماه مبارک رمضان، ابراز امیدواری کرد شاهد حضور گسترده مردم فهیم یزد در برنامه‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی باشیم و عادت به مطالعه و فرهنگ کتابخوانی در جامعه نهادینه شود.

در ادامه، برندگان مسابقات کتابخوانی اینترنتی خردادماه 90 نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و همچنین نفرات برگزیده مسابقه خاطره‌نویسی مهرورزی این نهاد جوایز خود را از رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دریافت کردند.

گفتنی است، شبکه کتابخوانان حرفه‌ای کشور زیر نظر امور فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی به آدرس اینترنتی www.irnetbook.com و www.booki.ir مسابقات کتابخوانی الکترونیکی با عنوان «من کتاب می‌خوانم» را به صورت ماهیانه برگزار کرده و نفرات برگزیده مسابقات، جوایز نقدی خود را دریافت می‌کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا