با حضور رئيس اداره كتابخانه‌هاي عمومي و مسئولین کتابخانه‌های شهرستان يزد، وضعیت شاخص‌های كمي و كيفي کتابخانه‌ای در شهرستان یزد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

محسن رفيعي، رئيس اداره كتابخانه‌هاي عمومي اين شهرستان در ابتدای این جلسه که در سالن کنفرانس کتابخانه امام علی(ع) برگزارشد، ضمن قدردانی از همه مسئولان كتابخانه‌ها گزارشی از مصوبات شورای اداری اداره کل کتابخانه‌های استان ارائه کرد.
وي وضعیت شاخص‌های كمي و كيفي کتابخانه‌های عمومي شهرستان یزد را برای مسئولان كتابخانه‌ها تشریح کرد و خواستار تلاش بیشتر كتابداران برای جذب اعضای بیشتر به كتابخانه شد.
به گزارش روابط عمومی اداره كل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، چند تن از مسئولان کتابخانه‌ها نيز در اين جلسه مسائل و مشکلات موجود در کتابخانه‌های عمومي يزد را بیان کردند.
ارائه راهکارهای افزایش تعداد اعضا براي طرح در جلسه بعدي مسئولان كتابخانه‌هاي عمومي يزد، طرح مشکلات کتابخانه‌ها به صورت مکتوب، پاسخگویی به موقع و مناسب به نامه‌های اداری شهرستان و استان و ارائه گزارش ماهیانه توسط کتابخانه‌ها از مهم‌ترين مصوبات اين نشست بود.
هم‌اكنون 26 باب كتابخانه تحت پوشش نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور، در شهرستان يزد داير است و 25 هزار 620 عضو فعال از خدمات اين كتابخانه‌ها استفاده مي‌كنند.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا