یزدفردا :رئیس اداره کتابخانه های عمومی بافق :بیش از 3 هزار و هشتصد نفر در کتابخانه های عمومی بافق عضویت دارند


به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ رئیس اداره کتابخانه های عمومی بافق در مراسم افتتاح نمایشگاه کتاب که با حضور سرپرست فرمانداری بافق و تنی چند از مسئولین شهرستان گفت:در این نمایشگاه بیش از 100 عنوان کتاب با موضوع‌های مختلف و برای مقاطع سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان به معرض نمایش عموم گذاشته شد.

وی افزود: در طول هفته کتاب از ۲۰ تا ۲۷ آبان در این محل، نمایشگاه کاریکاتور با موضوع کتاب و کتابخوانی برای گروه های مختلف سنی دایر است که عموم می توانند از آن بازدید کنند.

"زهرا ابولیان" با اشاره به برنامه های این نهاد در هفته کتاب گفت: برنامه های مختلفی از جمله: کلاس قصه گویی و مسابقه نقاشی در رده های سنی ۲ تا ۱۴ سال برای گرامیداشت این هفته از سوی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بافق تدارک دیده شده است.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی بافق با بیان اینکه تعداد ۳۸۳۶ نفر در کتابخانه های عمومی شهرستان عضویت دارند، افزود: در مجموع تعداد ۴۹۵۹۲ عنوان و ۶۰۰۸۷ نسخه کتاب در کتابخانه های عمومی شهرستان و همچنین ۷۵  عنوان و ۱۸۷ نسخه کتاب بریل نیز برای نابینایان در کتابخانه شهیدبهشتی آهنشهر بافق وجود دارد.

ابولیان به برخی طرح ها و برنامه های این مجموعه برای اعضای کتابخانه های عمومی از جمله طرح کتاب من و مسابقات آنلاین  و مکتوب کتابخوانی نیز اشاره داشت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا