به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب شب شعری تحت عنوان یار مهربان با موضوع کتاب و کتابخوانی در محل سالن دیدار تفت توسط اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت ، این شب شعر که با حضور قائم محمدی مشاور استاندار، فرماندار تفت و مدیرکل کتابخانه های عمومی استان یزد، شاعران و ادیبان شهرستان تفت و برخی از شعرای مدعو از سراسر استان شب گذشته در محل سالن دیدار تفت برگزار شد در دو بخش مسابقه با موضوعات کتاب و کتابخوانی، ایران و در بخش اشعار آزاد برگزار شد.

فرماندار شهرستان تفت در این مراسم اشعاری را از شاعر گرانقدر قیصر امین پور خوانده و ادامه داد: ما باید از زبان شعر همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند در راستای ارزشهای انقلاب اسلامی استفاده نمائیم.
وی در ادامه با معرفی حسین کاوه شاعر پیشکسوت شهرستان گفت: ما باید از این پیشکسوتان عرصه شعر و ادب در شهرستان استفاده نموده و از اداره کتابخانه های عمومی شهرستان می خواهیم تا جهت تجلیل از مقام والای این شاعر عزیز برنامه ای را تدارک دهند.
 مدیرکل کتابخانه های عمومی استان یزد نیز در ادامه ضمن تقدیر از حضور مسئولین استانی و شهرستانی در این مراسم اشعاری را که خود سروده بود قرائت نموده و مورد تشویق حاضران قرار گرفت.
وی در ادامه به لزوم تشکیل این جلسات توسط کانون ادبی شاه نعمت الله ولی وابسته به اداره کتابخانه های عمومی شهرستان نمود.
در پایان از برگزیدگان بخش مسابقه آقایان ایوب چنارپور، حسین فلاح و خانم ها فاطمه جبینیان، آسیه احمدی تجلیل شد.









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا