مدیرکل و کارکنان اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد در اقدامی ابتکاری، کتاب "شرح اسم" را به صورت دسته‌جمعی مطالعه می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، در این حرکت فرهنگی که از اواسط آذرماه سال جاری در اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد آغاز شده است، کتاب شرح اسم تألیف "هدایت‌الله بهبودی" به صورت دسته‌جمعی مطالعه و بررسی می‌شود.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در حاشیه برگزاری بیستمین جلسه باهم‌خوانی این کتاب گفت: یکی از راه‌های ترویج فرهنگ مطالعه، تشکیل جلسات کتابخوانی به صورت دسته‌جمعی است و در این راستا کارکنان اداره کل کتابخانه‌های استان یزد به صورت روزانه، ساعتی را برای باهم‌خوانی  کتاب "شرح اسم" صرف می‌کنند.
محمدحسین پارسائیان باهم‌خوانی این کتاب در استان یزد را حرکتی منحصر بفرد دانست و افزود: از خصوصیات بارز کتاب "شرح اسم" این است که بخش اعظم آن به اسناد ساواک از دوران مبارزات رهبر معظم انقلاب مربوط می‌شود و مصداق بارز "خوشتر آن باشد که سرّ دلبران، گفته آید در حدیث دیگران" است.
وی ادامه داد: لذت خواندن این کتاب که به حق از کتاب‌های موفق در زمینه تاریخ انقلاب اسلامی است، در وصف نمی‌گنجد.
پارسائیان همچنین خاطرنشان کرد: در طول مدت کوتاهی که از باهم‌خوانی شرح اسم می‌گذرد، احساس می‌شود روح لطیف خاطرات انقلاب اسلامی و به خصوص تلاش‌های خالصانه مقام معظم رهبری، در وجود همه شرکت‌کنندگان در این محفل ادبی، دمیده شده است.
کتاب ارزشمند "شرح اسم" روایتی تاریخی ادبی از زندگی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی از سال 1318 همزمان با تولد ایشان تا سال 1357 است که "هدایت‌الله بهبودی" آن را به رشته تحریر درآورده است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا