به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، محمدحسین پارسائیان افزود: در این محفل ادبی، کتاب ارزشمند شرح اسم که به زندگی و مبارزات رهبر معظم انقلاب اسلامی بین سال‌های 1318 تا 1357 می‌پردازد، با حضور هدایت‌الله بهبودی مؤلف کتاب مورد نقد قرار می‌گیرد.
وی اظهار داشت: در مراسم نقد و بررسی این کتاب، جمعی از اساتید دانشگاه در رشته ادبیات، نویسندگان و منتقدان برجسته استان یزد حضور دارند و و به بررسی محتوایی و ادبی کتاب شرح اسم خواهند پرداخت.
پارسائیان همچنین به باهم‌خوانی کتاب شرح اسم در اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد اشاره کرد و گفت: از اواسط آذرماه سال جاری در حرکتی ابتکاری، خوانش این کتاب با حضور کارکنان ستادی اداره کل کتابخانه‌های استان آغاز شد و هم‌اکنون مطالعه دسته‌جمعی "شرح اسم" در حال اتمام است.
وی ادامه داد: قرار بود جلسه نقد این کتاب، همزمان با 12 دیماه سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان یزد برگزار شود که این محفل ادبی به تعویق افتاد و مقرر شد ساعت 18 روز چهارشنبه 27 دیماه با حضور هدایت‌الله بهبودی، مؤلف کتاب و همچنین ابوالقاسم مقیمی، مدیرکل امور فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سالن ولایت فرمانداری یزد برگزار ‌شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا