مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد از استخدام 33 نفر در کتابخانه‌های عمومی این استان در آزمون استخدامی پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، محمدحسین پارسائیان افزود: از این تعداد 2 نفر برای اشتغال در پست‌های ستادی استخدام می‌شوند و بقیه این افراد به عنوان کتابدار و کتابدار بخش کودک در 8 شهرستان استان مشغول به کار خواهند شد.
وی خاطرنشان کرد: برای تصدی پست‌های ستادی "کارشناس فناوری اطلاعات" و کارشناس "آمار و برنامه‌ریزی دو نفر از طریق این آزمون و مصاحبه مشغول به کار می‌شوند که محل کار این افراد در مرکز استان خواهد بود.
پارسائیان با اشاره به استخدام دارندگان مدرک مهندسی به عنوان کتابدار تخصصی اظهار داشت: برای نخستین بار، در آزمون استخدام امسال نهاد کتابخانه‌های عمومی، در شهرستان‌های ابرکوه‌، اردکان، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در کنار جذب کتابداران عمومی، یک نفر کتابدار تخصصی با مدرک مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات جذب خواهد شد.
وی ادامه داد: در شهرستان اردکان، تفت و میبد یک نفر "کتابدار بخش کودک" با اولویت جذب بانوان نیز به مجموعه نیروهای کتابدار این شهرستان‌ها اضافه خواهد شد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی یزد به شرایط و مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدام نهاد کتابخانه‌های عمومی اشاره کرد و افزود: علاقه‌مندان به همکاری با این اداره کل می‌توانند تا تاریخ 28 بهمن با مراجعه سایت نهاد کتابخانه‌های عمومی به آدرس www.iranpl.ir ضمن اطلاع از شرایط ثبت‌نام و رشته‌های شغلی مورد نیاز، اقدام به ثبت‌نام در این آزمون نمایند.
وی تصریح کرد: طبق اعلام نهاد کتابخانه‌های عمومی، مهلت ثبت‌نام به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و به همین خاطر لازم است متقاضیان تا پیش از پایان مهلت مقرر، اقدام به ثبت‌نام نمایند.
محمدحسین پارسائیان در پایان خاطرنشان کرد: زمان و مكان برگزاري آزمون، متعاقباً از طريق پورتال نهاد کتابخانه‌های عمومی اعلام خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا