در سالروز میلاد مسعود حضرت زهرا(س) و حضرت امام خمینی(ره)، صبح چهارشنبه 11 اردیبهشت از 2 ایستگاه مطالعه در بیمارستان شهید صدوقی یزد رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، در آیین رونمایی از ایستگاه مطالعه در این بیمارستان، "محمدحسین پارسائیان" مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و دکتر "حسین ملانوری" مدیر بیمارستان شهید صدوقی حضور داشتند.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی یزد در حاشیه این مراسم، ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: "ایستگاه‌ مطالعه" یکی از طرح‌های بزرگ نهاد کتابخانه‌های عمومی در سال گذشته است که با هدف دسترسی آسان و مداوم  مردم به کتاب و مطالعه طراحی شده است.
وی تصریح کرد: این ایستگاه‌ها در مکان‌های پرتردد نظیر پایانه‌های مسافربری، ایستگاه‌ها راه‌آهن، فرودگاه‌ها، بیمارستان‌ها و هرجایی که محل مراجعه بخش قابل توجهی از مردم باشد، قرار می‌گیرد تا همگان بتوانند مدت‌ زمانی را که در این مکان‌ها مجبور به توقف هستند، با کتاب و مطالعه سپری کنند.
پارسائیان با اشاره به راه‌اندازی 6 ایستگاه مطالعه در شهر یزد گفت: هم‌اکنون چهار ایستگاه در استانداری یزد، پایانه راه‌آهن، فرودگاه شهید صدوقی و مؤسسه مالی ثامن الحجج(ع) مستقر شده و با رونمایی از 2 ایستگاه مطالعه بیمارستان شهید صدوقی، تعداد این سازه‌ها که هم‌اکنون در استان یزد فعال هستند، به عدد 6 می‌رسد.
وی ادامه داد: در حال حاضر به دنبال مکان‌یابی برای استقرار ایستگاه‌های مطالعه بیشتری در سطح استان هستیم تا شهرستان‌های دیگر نیز همچون مرکز استان از این امکان بهره‌مند شوند.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد، در آینده‌ای نزدیک سه ایستگاه مطالعه دیگر در شهر‌های یزد، میبد و اردکان به بهره‌بردرای برسد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا