عزیزا..سیفی فرماندار از اولین نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان یزد در محل دبیرستان ایرانشهر بازدید کرد.

عزیزا...سیفی فرماندار در جریان بازدید از این نمایشگاه از اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان و شرکت تعاونی ناشران یزد برای بر پایی اولین نمایشگاه تخصصی کودکان و نوجوانان تقدیرکرد

فرماندار افزود : کتابهای موجود در این نمایشگاه درشان و شخصیت کودکان و نوجوانان برنامه ریزی شده است و از دیگر فعالیتهای بسیارجذابی که ازسوی شرکت تعاونی ناشران به عنوان فعالیتهای جانبی درنظرگرفته شده است تشکر کرد .

وی بر برنامه ریزی مناسب برای کودکان و نوجوانان تاکید نمود و افزود : کودکان ونوجوانان قشرهای اثرپذیر جامعه هستندکه می باید بیشتر فعالیتهای فرهنگی و هنری برای این قشرعظیم جامعه صورت پذیرد.

سیفی اظهار داشت : ادارات و سازمانهای فرهنگی با برنامه ریزی هرچه بیشتر باید کارهای متنوع و گوناگونی درحوزه های مختلف برای کودکان و نوجوانان داشته باشند که خوشبختانه با برنامه ریزی مناسب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی درحوزه کتاب وکتابخوانی و ترویج فرهنگ کتابخوانی به خوبی وارد عمل شده است.

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان یزد خاطر نشان کرد: برای اینکار برنامه های اثرگذاری ازقبیل ایجاد انگیزه برای مطالعات غیردرسی ، بالا بردن قدرت خریدکتاب با ارائه تخفیف در خرید کتاب ، در دسترس قرار دادن کتاب و ایجاد نمایشگاههای مختلف باید به صورت گسترده تر در سطح جامعه اجرایی شود.

شایان ذکر است ، نمایشگاه از تاریخ 13/4 تا 21/4 تیرماه از ساعت 9 تا  13 و18 تا 22جهت بازدید علاقمندان در محل دبیرستان ایرانشهر برای بازدید کنندگان دایرمی باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا