جلسه نقد کتاب "روابط اخلاقی زوجین" با حضور نویسنده کتاب در کتابخانه عمومی امام حسن مجتبی(ع) ابرکوه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه که جمعی از مشاوران تربیتی و اساتید دانشگاه‌ حضور داشتند، "فاطمه فلاح زاده" مجری و منتقد ادبی گفت: این نشست، نخستین جلسه نقد شهرستانی کتاب در استان یزد است که در راستای ترویج فرهنگ نقد کتاب و  مطالعه مفید انجام می‌شود.
"وجیهه فلاح زاده" نویسنده کتاب مورد نقد نیز ضمن ابراز خرسندی از این که کتاب وی در بوته نقد جمعی از استادان دانشگاه، مشاوران و کتابخوانان ابرکوهی قرار گرفته است، بیان داشت: این کتاب بخشی از پایان‌نامه دوره کارشناسی بنده بوده و کنجکاوی برای دانستن نظر شرع در خصوص ازدواج و اخلاق زناشوئی از یکسو و بررسی نظریات روانشناسی از سوی دیگر، سبب نوشتن این کتاب شد.
وی با تأکید بر این که کتاب "روابط اخلاقی زوجین" عصاره‌ای از مطالعه 80 کتاب در زمینه‌های فقهی، حقوقی و روان‌شناسی است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون در زمینه‌های زناشویی و روابط همسران کتاب‌های متعددی نوشته شده است و در این کتاب نیز تلاش شده با بیانی ساده و روشن برای مردان و زنانی که قصد ازدواج دارند، نکات سودمندی مطرح شود.
"سکینه رضائیان" اساتید حوزه و دانشگاه نیز برپایی جلسات نقد کتاب در ابرکوه را یک حرکت کم‌نظیر فرهنگی دانست و از کتابخانه امام حسن مجتبی(ع) به خاطر پیشرو بودن در این امر، قدردانی کرد.
در ادامه این نشست ادبی، جمعی از بانوان کتابخوان شهرستان ابرکوه به نقد بخش‌هایی از کتاب "روابط اخلاقی زوجین" در حضور نویسنده اثر پرداختند.
گفتنی است، نخستین جلسه نقد کتاب شهرستانی در استان یزد، چهارشنبه 17 مهرماه در کتابخانه عمومی امام حسن مجتبی(ع) ابرکوه برگزار شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا