به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد نمایشگاه کتاب انتشارات مدرسه از فردا در یزد بر پا می شود .

معاون آموزش ابتدائی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت : این نمایشگاه با همکاری مؤسسه فرهنگی برهان ، انتشارات مدرسه  و انتشارات مورد تأیید سازمان پژوهش ، و با 1200 عنوان کتاب ( همراه با عناوین معرفی شده در پایان کتب درسی ) برگزار می شود .

" شایسته ناطقی " افزود : این نمایشگاه در حسینیه بزرگ محمود آباد از فردا به مدت 10 روز پذیرای بازدیدکنندگان به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان است و برنامه بازدید برای مدارس نیز تنظیم شده است .

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارتقا ی فرهنگ کتاب خوانی دانست و اظهار داشت :  بر اساس هدف ششم عملیاتی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مبنی بر تنوع بخشی به عوامل یادگیری در فرایند رسمی عمومی و راهکارهای مربوط در خصوص توسعه و غنی سازی واحد اطلاعات و منابع آموزش و پرورش در سطح مدرسه و اهمیت کتاب و کتاب خوانی و تجهیز کتابخانه‌های مدرسه ای و کلاسی ، معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش این نمایشگاه را تدارک دیده است .

ناطقی از عرضه دفتر و دفترچه ی یادداشت با طرح های متنوع و زیبا چاپ انتشارات مدرسه در این نمایشگاه خبرداد و گفت : در راستای ترغیب دانش آموزان به استفاده از دفتر با طرح  اسلامی ایرانی ، این دفترچه ها به قیمت مناسب و با تخفیف ویژه به دانش آموزان عرضه می شود .

وی خاطرنشان کرد : مراسم افتتاح این نمایشگاه روز یکشنبه 28 مهرماه در حسینیه بزرگ صاحب الزمان محمودآباد واقع درخیابان انقلاب برگزار می شود .

برنامه بازدید از نمایشگاه


 

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا