رئیس اداره کتابخانه های عمومی تفت، صبح شنبه 25 آبان در چهارمین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد، از بازگشایی مجدد کتابخانه‌ عمومی دهستان‌های سخوید و بنادکوک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، هادی قاسمی همچنین در تشریح برنامه‌های اداره متبوع خود در هفته کتاب گفت: بازدید دانش‌آموزان مدارس از کتابخانه‌های عمومی، برگزاری جلسات نقد کتاب و همچنین برپایی شب شعری با موضوع کتاب و کتابخوانی، از مهم‌ترین برنامه‌های کتابخانه‌های تفت در هفته کتاب سال جاری است.
وی همچنین از بازگشایی مجدد کتابخانه‌ روستاهای سخوید و بنادکوک در هفته کتاب امسال خبر داد و افزود: این دو کتابخانه که به دلیل کمبود نیرو مدت زیادی به حالت تعطیل بودند، در هفته کتاب امسال و پس از جذب نیروی متخصص مجدداً بازگشایی خواهند شد و به مردم این دو دهستان خدمت‌رسانی خواهند کرد.
قاسمی در پایان سخنان خود گزارشی از روند اجرای مصوبات جلسات قبل انجمن به اعضا ارائه کرد.
در ابتدای این جلسه ناصر دهقانی، معاون فرماندار تفت نیز با تأکید بر اهمیت بحث کتاب و کتاب خوانی، اظهار داشت: تمام ادارات سطح شهرستان باید در طول سال و به خصوص در هفته کتاب برای ترغیب کارکنان خود به مطالعه نقش‌آفرینی کنند.
وی با برشمردن برنامه‌های مفید و ارزشمند اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تفت در توسعه امر کتابخوانی، از رئیس این اداره تشکر کرد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا