به مناسبت ایام سوگواری محرم، شب شعری با عنوان "کشتی شکست خورده طوفان کربلا" سه‌شنبه شب 5 آذر با حضور جمعی از شاعران شهرستان‌های تفت و یزد در سالن اجتماعات کتابخانه دیدار تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، در این محفل ادبی که با حضور "محمدحسین پارسائیان" مدیرکل کل کتابخانه‌های عمومی و "بهرام عبدالحسینی" مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، جمعی از شاعران پیشکسوت و جوان شهرستان‌های تفت و یزد به قرائت اشعار خود پرداختند.
"هادی قاسمی" رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تفت، در ابتدای این مراسم گفت: با اهتمام شاعران جوان و نوقلم انجمن ادبی شاه نعمت‌الله ولی تفت و حمایت‌های کانون ادبی کتابخانه‌های عمومی استان موفق شدیم به مناسبت هفته کتاب سال جاری که با ایام سوگواری محرم نیز مقارن شده است، دومین دوره شب شعر عاشورایی را در تفت برگزار کنیم.
وی ابراز امیدواری کرد برگزاری این چنین حلسات ادبی بر غنای شعر و ادبیات در شهرستان تفت بیفزاید.
برگزاری مشاعره بین سه تن از خردسالان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تفت از برنامه‌های ویژه و قابل توجه این محفل ادبی بود.
در پایان شب شعرِ "کشتی شکست خورده طوفان کربلا" از صاحبان اشعار برگزیده با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر شد.
گفتنی است، این مراسم ادبی با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی، کانون بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تفت برگزار شد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا