شهردار مهریز گفت: با انجام فضای سبز میدان پرستار و شهدای گمنام مهریز مجموع فضای سبز پارکها و میادین این شهر به ۳۳ هکتار رسید.
به گزارش زارع خبرنگار یزدفردا "محمدرضا زارعیان با اعلام این خبر اظهار کرد: با انجام فضای سبز میدان پرستار به مساحت 1800 متر مربع و میدان شهدای گمنام به مساحت 1600 متر مربع  مجموع فضای سبز پارک‌ها و میادین این شهر به 33 هکتار رسید.
وی افزود: با توجه اینکه چندی پیش عملیات عمرانی میدان‌های پرستار و شهدای گمنام تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفته، فضای سبز این دو میدان در دستور کار شهرداری قرار گرفت و با انجام عملیات کاشت چمن در ابتدای سال، فضای سبز این دو میدان بهره‌برداری شد.
شهردار مهریز تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن این دو میدان در تقاطع محلات مختلف شهرستان مهریز چشم‌انداز زیبایی را به این شهر بخشیده است که امید می‌باشد مورد رضایت شهروندان قرار گیرد.
زارعیان از اجرای سنگ جدول شهرک صلواتی مهریز به طول 600 متر خبر داد و گفت: سنگ جدول شهرک صلواتی مهریز به طول 600 متر با اعتبار 13 میلیون تومان در حال تکمیل می‌باشد و اجرای سنگ جدول باقیمانده در این شهرک نیز در دستور کار این نهاد دارد که در آینده‌ای نزدیک با تامین اعتبار انجام می‌شود.
 وی احداث میدان دوقلوی تقاطع شهرک‌های امام خمینی و ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، تکمیل سنگ جدول بلوار شهیدان ظهوری و روشنایی پارک‌های دولت آباد و غدیر را از برنامه‌های آتی شهرداری مهریز برشمرد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا