عليرضا صادقي خبرنگار : شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مهریز با "سید محمد رستگاری" به منظور تبریک انتصاب وی به سمت فرماندار جدید شهرستان دیدار نمودند.

 در ابتدای این جلسه به ترتیب رؤسای شورای اسلامی‌شهر و شهرستان مهریز با تبریک انتصاب شایسته آقای سید محمد رستگاری به سمت فرماندار  شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از استاندار به عنوان مدیریت ارشد استان در این خصوص، آمادگی کامل خود را برای همکاری و تعامل سازنده و مثبت با نماینده جدید دولت تدبیر و امید در منطقه اعلام نمودند.

آقای دکتر مروی نام به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی شهروشهرستان ضمن تقدیر و تشکر از آقای کیانی مقدم فرماندار سابق این شهرستان، تقید خود و دیگر اعضای شورا را به تبعیت از قانون و رعایت ضوابط و مقررات اعلام نمودند.

پرداختن به مسائل کلان شهر و شهرستان، دوری از ورود به مسائل حاشیه ای، برنامه ریزی مدون برای ادامه توسعه و پیشرفت متوازن در سطح منطقه، پیگیری رفع مشکلات صنایع مخصوصاً در زمینه اختصاص زیرساخت‌های آب و برق، پیگیری لازم برای اجرای انتقال ایستگاه شهید مدنی مهریز به نقطه مناسبی در بیرون محدوده شهر مهریز با توجه به موافقت فرماندهی محترم ناجا و نیز فرماندهی انتظامی‌استان، انجام بازدید‌های مشترک، برنامه ریزی مدبرانه برگزاری جلسات پرسش و پاسخ مردمی‌با حضور مسئولین ذیربط شهرستان، تأکید بر برنامه ریزی مدون و مشخص و هدفمند برای انجام فعالیت‌های فرهنگی مفید و مورد نیاز منطقه با توجه به نام گذاری سال توسط مقام معظم رهبری و تأکید خاص بر تعامل مؤثر و سازنده بین اعضای شورا و فرماندار شهرستان از دیگر نکاتی و موضوعاتی بود که از سوی اعضای شوراهای اسلامی‌شهر و شهرستان و شهردار مهریز مطرح شد.

در ادامه آقای سید محمد رستگاری با تشکر از اعضای شورای اسلامی‌شهر  و شهرستان و شهردار مهریز گفت: نگاه جدید این فرمانداری به تمامی‌مسئولین و نیز اقشار مختلف نگاه تعاملی است نه تقابل و مواجهه مخرب. فرماندار مهریز اضافه نمود: باید همگی تلاش کنیم تا نگاه مرکز استان را نسبت به منطقه عوض کنیم چرا که بدون شک مردم مهریز بهترین بوده و هستند و هنر ما باید این باشد از از این ظرفیت‌های ویژه مردمی‌که از تمامی‌ابعاد مخصوصاً نیروی انسانی نعمتی برای ما می‌باشد کمال بهره برداری و استفاده را ببریم.

فرماندار مهریز همچنین با تأکید بر لزوم استفاده از رهنمودهای امام جمعه محترم و معزز، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی‌ودیگر مسئولین و ایجاد فضای کاملاً تعاملی در بین مسئولین و دستگاههای دولتی برای توسعه و پیشرفت منطقه خاطر نشان کرد: لازم است برنامه محور باشیم و با دوری از پراکندگی و پرداختن به مسائل حاشیه ای و با تمرکز  بر موضوعات واحد و پشتیبانی و همکاری با همدیگر در جهت خدمت هر چه بیشتر و بهتر به مردم شریف منطقه قدم برداریم.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا