یزدفردا"رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان ايلام با هشدار درباره آسيب هاي فضاي مجازي به خانواده ها توصيه کرد:هنجارشکني هاي فضاي مجازي را جدي بگيرند.

 سرگرد علي عباسي کساني اظهار داشت: امروزه با توجه به پيشرفت چشمگير تکنولوژي ها در همه حوزه ها، وسايل ارتباطي شامل راديو، تلويزيون و مطبوعات، ماهواره ها، اينترنت و موبايل رشد قابل توجهي داشته اند به صورتي که حتي خلوت انسان ها را تحت تأثير خود قرار داده است.

وي در ادامه داد: متأسفانه سهولت در دسترسي به فناوري هاي ارتباطي جديد دامنه فعاليت کاربران را با اجتماع محدود کرده و در صورتي که مديريت صحيح اتخاذ نگردد در آينده شاهد اختلال در سلامت اخلاقي جامعه خواهيم بود.

رييس پليس فتا گفت: فضاي مجازي استفاده بيش از حد و نامناسب از ايتنرنت کاربران را به دنياي خيالي و مجازي سوق مي دهد و باعث شکل گيري شخصيت با عوارضي مانند دوري از جمع، انزواطلبي، خيانت و تنهايي خواهد شد

وي خاطر نشان کرد: بايد تهديدات و آسيب هاي فضاي مجازي مورد توجه قرار گيرد و آموزش هاي لازم در خصوص نحوه استفاده درست از اينترنت و استفاده صحيح و به موقع از وسايل سخت افزاري و نرم افزاري ارتباطي به کاربران داده شود.

سرگرد کساني در پايان گفت: پليس فتا آماده مقابله با جرايم رايانه اي را دارد و با معرفي سايت پليس فتا يادآور شد در صورت مواجهه با جرايم رايانه اي مراتب را سريعاً به وب سايت پليس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش تماس با ما گزارش يا با شماره تلفن هاي 65-2182361-0841 تماس حاصل نمايند.

 

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا