به گزارش ستاد بزرگداشت هفته دولت در تفت، "محمود زارع" در این دیدار با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال "اقتصاد و فرهنگ همراه با عزم ملی و مدیریت جهادی" گفت: تاکید به موضوع فرهنگ از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) نشان از اهمیت و جایگاه این عرصه مهم دارد.

فرماندار تفت عرصه کتاب و کتابخوانی را یکی از مهم ترین بخش های حوزه فرهنگ عنوان کرد و گفت: از آنجا که یکی از مهم ترین رویکرد پروژه های هفته دولت امسال در شهرستان، فرهنگی و هنری است لذا در عرصه توسعه کتابخانه ها نیز توجه ویژه ای صورت گرفته است.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت در تفت بهره برداری از کتابخانه اسلامیه را یکی از مهم ترین پروژه ها در حوزه سخت افزاری فرهنگ عنوان کرد و اظهار داشت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال در روز تفت در هفته دولت به صورت رسمی به بهره برداری خواهد رسید.

زارع اجرای طرح کارت رویش در شهرستان تفت را یکی دیگر از پروژه های مهم فرهنگی در هفته دولت امسال ارزیابی کرد و افزود: اجرای این طرح مزیتی مهم و ارزشمند برای علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی است و درهای تمام کتابخانه های استان به روی او گشوده خواهد شد.

براساس اعلام دبیرخانه ستاد هفته دولت، کتابخانه های عمومی شهرستان تفت طرح های مهم فرهنگی را برای هفته دولت تدارک دیده است.

اجرای طرح کارت رویش در کتابخانه های عمومی تفت همزمان با مرکز استان از طرح های مهم فرهنگی به شمار می آید که براساس آن، عضو شونده در کتابخانه های تفت، با ارائه کارت رویش می تواند از مخازن همه کتابخانه های کشور استفاده کنند.

افتتاح بخش کودک کتابخانه دکتر واحد با اعتبار 5 میلیون ریال از دیگر اقدامات فرهنگی اداره کتابخانه های عمومی تفت در هفته دولت محسوب می شود.

همچنین افتتاح کتابخانه سیدالشهداء اسلامیه با اعتباری بالغ بر 6000 میلون ریال از جمله اقدامات عمرانی است که در این رابطه در هفته دولت صورت خواهد پذیرفت.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا