خانواده های کارگران دستگیر شده با حضور چندین باره در معدن چغارت و با همراهی تعداد زیادی از کارگران متحصن نسبت به تعطیلی مجموعه اداری این مجتمع معدنی اقدام و اعلام نمودند تا آزادی دستگیرشدگان و عزل مدیر عامل این شرکت به اعتصاب خود ادامه خواهند داد.

رئیس شورای اسلامی شهر بافق به همراه پنج تن از کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی ایران که در اعتراض به نحوه واگذاری این شرکت و دستگیری همکارانشان از سه شنبه گذشته نسبت به اعتصاب کارگری و تحصن اقدام نموده بودند دستگیر شد.

محمد حسن تشکری ساعت دو بامداد امروز در حالی که به همراه پنج کارگر دیگر به خانه ای در بافق پناه آورده بود دستگیر و بلافاصله عازم یزد گردید.

خبرها از دستگیری صاحب این خانه نیز حکایت دارد.

خانواده های کارگران دستگیر شده از شب گذشته با حضور چندین باره در معدن چغارت و با همراهی تعداد زیادی از کارگران متحصن نسبت به تعطیلی مجموعه اداری این مجتمع معدنی اقدام و اعلام نمودند تا آزادی دستگیرشدگان و عزل مدیر عامل این شرکت به اعتصاب خود ادامه خواهند داد.

این دستگیری در حالی اتفاق می افتد که در شب و روزهای گذشته مردم و کارگران شرکت سنگ آهن حمایت خود از رئیس شورای اسلامی شهر و کارگرانی که برای احقاق حق بافق تلاش نموده اند را اعلام و از عاملان شکایت علیه وی و دیگر کارگران ابراز انزجار نموده بودند.

گفتنی است به علت جو نظامی و انتظامی در شرکت سنگ آهن مرکزی بافق که با حضور یگان ویژه به اوج خود رسید رئیس شورای شهر و کارگرهایی که امروز دستگیر شدند روزهای گذشته را در مکانهای نامعلوم و به دور از خانواده و همکارن خود سپری کرده بودند.

لازم به ذکر است پس از شکایت کارفرما برای تعدادی از کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی که در ماههای گذشته به نحوه واگذاری این شرکت اعتراض کرده بودند احضاریه صادر اما دو کارگر به نامهای «امیر حسین کارگران» و «علی صبری» هنگام دریافت این احضاریه دستگیر و روانه یزد گردیدند که  این اقدام دور جدید اعتصاب در این شرکت معدنی و التهاب در بین کارگران و مردم بافق را رقم زده است.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا