گروه گفتگو: کمتر از 11 روز به برگزاری جشنواره ملی مستند و فیلم کوتاه رضوی یزد مانده است ارگان های بسیاری در حال آماده سازی شهر برای میزبانی امام رضا (ع) هستند.

گروه گفتگو: کمتر از 11 روز به برگزاری جشنواره ملی مستند و فیلم کوتاه رضوی یزد مانده است ارگان های بسیاری در حال آماده سازی شهر برای میزبانی امام رضا (ع) هستند در این میان اما نقش شهرداری در رنگ بخشیدن به شهر و مهیا کردن فضای آن برای برگزاری هر چه بهتر این فستیوال ملی پررنگ تر می نماید. مدتی پیش طی مصوبه ای در صحن علنی شورای شهر، سازمان رفاهی تفریحی شهرداری به عنوان یکی از حامیان جشنواره معرفی و قرار شد این مجموعه آماده کردن فضای شهری و زیبا سازی آن را بر عهده بگیرد که در این میان ایجاد یک فضای معنوی در شهر اهمیت ببیشتری دارد.

مدیر عامل سازمان رفاهی و تفریحی شهرداری یزد درگفتگو با کمیته خبری جشنواره، با بیان اینکه مردم دارالعباده ارادت ویژه ای به امام رضا دارند و آمار بالای زائران امام رضا در طول سال کاملا گواه این مطلب است گفت: حال که افتخار میزبانی این امام رئوف را داریم باید تمام تلاشمان را به کار ببندیم تا فضای شهر کاملا روحانی باشد زیرا این جشنواره یک برنامه عادی نیست.

مسعود تاج آبی افزود: از این رو اطلاع رسانی، آن هم در فضای عمومی شهر به عنوان اولین قدم بسیار مهم است که البته مدیریت این امر به عهده شهرداری است و هر اقدامی در این زمینه به حوزه سازمانی رفاهی تفریحی این نهاد مربوط می شود.

وی با بیان اینکه آذین بندی، ایجاد تبلیغات محیطی در سطح شهر، آماده سازی مکان جشنواره و محل اسکان میهمانان از جمله اقداماتی است که این مرکز در دستور کار خود قرار داده است گفت: مدتی پیش در یکی از میادین شهر که به نام امام رضا (ع) مزین گردیده، انگشتری آن حضرت نصب شد که بازخوردهای بسیار خوبی داشت این تجربه ما را بر آن داشت که آثاری ماندگار ساخته شود.

تاج آبی به آذین بندی سطح شهر به عنوان یکی از وظایف سازمان رفاهی تفریحی شهرداری در ایام برگزاری جشنواره اشاره کرد و اظهار داشت: نصب پرچم در معابر و میادین، نصب بیلبوردهایی با ابعاد بسیار بزرگ در سطح شهر، آماده کردن مکان جشنواره و مسیرهایی که مورد بازدید میهمانان قرار می گیرد از جمله اقدامات این سازمان برای برگزاری هر چه با شکوه تر این فستیوال ارزشمند است.

به گفته وی، ساخت تندیس جشنواره نیز از برنامه های این مجموعه است که البته باید در مکان نصب آن دقت بسیاری شود زیرا این تندیس با توجه به برگزاری این جشنواره در چند ساله آینده باید اثری ماندگار و زیبا باشد.

مدیر عامل سازمان رفاهی و تفریحی شهرداری یزد در ادامه به حمایت دولت از فیلم هایی که در بخش سبک زندگی در راستای اهداف و نیازهای شهرداری ساخته شده باشند اشاره و تصریح کرد: مقرر گردیده این نهاد به فیلم های برگزیده جشنواره که محتوای آنها یکی از موضوعات مرتبط با شهرداری باشد جوایزی اهدا کند.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا