رضا بردستانی

رسانه را با تمامی زوایای پیدا و پنهانش به خوبی می شناسد اما با تمامِ استیلایش بر رسانه، آرام است و بدون حاشیه. خوش پوش است و منضبط، شنونده ای است صبور که گوینده را مجاب می کند با آرامشِ تمام حرف هایش را بزند. با تغییر دولت به جرگه ی یکی از نُه فرماندارِ دولتِ یازدهم در استان یزد پیوست.

آن چه از مجموعه رفتاری های مدیریتی ایشان بر می آید می توان گفت تصمیماتی گرفته است و برای عملیاتی کردن آن مجموعه تصمیمات، برنامه ی مدونی نوشته است، برنامه ای که انگار«مو لای درز آن نمی رود»، برنامه ای که برای تحقق ذره ذره ی آن یک روز برایش یک سال است. از منظرِ روابطِ عمومی به بهترین شکلِ ممکن از تمامی خواصِ مثبتِ ارتباطاتِ چهره به چهره بهره می برد. در عینِ حال دوست دارد به جای کسب موفقیت، موفق ترین باشد، این بلندپروازی و اعتماد به نفس اگر چه او را به تلاشی بی وقفه وا خواهد داشت اما نتیجه ی فردای فرمانداری این مدیرِ دولتی از هم اکنون پیدا است.

این ها را از پس سال ها آشنایی با آقای«محمود زارع رشکوئیه(ناطق)»در خاطر دارم اما آن چه اسباب نگارشِ این سپاسنامه شد دو علت بی ارتباط به هم است؛ نخست تبریک هفته ی دولت به ایشان و آرزوی موفقیت روزافزون و دیگر  سپاسمندی برای حرکتی زیبا و ارزنده ای که نباید ساده از کنارِ آن گذشت.

فرماندارِ تفت در حرکتی ابتکاری،(البته با رعایت امانت باید اذعان نماییم غلامرضا محمدی فرماندارِ روزهای فراموش شده و مشاور فعلی استاندار نیز چنین کارهای پسندیده و ابتکاری کم انجام نداده اند)به جای نگارش و تایپ نامه هایی اداری در نهایت احترام و ارادت و با خطی خوش روز پزشک را به جامعه ی پزشکی استان و شهرستان تفت تبریک گفتند عرض تبریکی که قطعاً چشم نواز و ماندگار باقی خواهد ماند.

با ابراز خرسندی و سپاسمندی از چنین حرکت نیکو و ماندگار، امیدواریم در عین احترام به پیشرفت، تکنولوژی و دنیای مجازی، هر از چندگاهی و به یاد ایامِ ماضی دستی به قلم برده چند خطی از سر ذوق بر اندام سپید بیاض، سیاه نگاری هایی هنرمندانه کنیم که هم زیبا است، هم سرشار از ذوق و مهربانی و نیز کاری ماندگار و دوست داشتنی. ضمن ادای احترام به این ایده ی ابتکاری جناب فرماندار و تبریکِ هفته ی دولت برای این مدیرِ باسابقه و خوش نام آرزوی ایامی شاد و موفق از درگاه ایزد منان داریم.



این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا