زنان حاضر در دفتر مدیر با بیان اینکه تا آزاد نشدن کارگران دستگیر شده محل کار وی را ترک نکرده و اجازه خروجش از آن مکان را نمی دهند وی را در محل کار محصور کردند.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق که صبح امروز برای رصد امور در دفتر کارش حاضر شده بود با خانواده های کارگران بازداشتی و خیل عظیم کارگران معترضی روبرو شد که نسبت به تعطیلی مجموعه اداری این شرکت معدنی بعد از گذشت چهار روز از دور جدید اعتصاب در دوران مدیریتش اقدام نموده بودند.

همسر،مادر و خواهر کارگران بازداشت شده با حضور در دفتر کار مدیر نسبت به شکایت وی از کارگران تحت مدیریتش گلایه و نسبت به این عملکرد از وی توضیح خواستند.

محمد جواد عسکری طرح شکایت از تعدادی از کارگران را به گردن هیات مدیره شرکت انداخت و خود را از این اقدام مبرا دانست.

زنان حاضر در دفتر مدیر با بیان اینکه تا آزاد نشدن کارگران دستگیر شده محل کار وی را ترک نکرده و اجازه خروجش از آن مکان را نمی دهند وی را در محل کار محصور کردند.

حضور معاون نیروی انتظامی بافق نیز نتوانست زنان حاضر را از این کار منصرف نماید تا انکه مدیر عامل با فراخواندن مشاور حقوقی و نماینده هیات مدیره شرکت از وی خواست نسبت به اخذ رضایت از هیات مدیره اقدام نماید.

عباسیان نماینده حقوقی شرکت نیز پس از گرفتن دستور صرفنظر هیات مدیره از شکایت و تایید آن توسط مدیر عامل رضایتنامه ای تنظیم و برای تسلیم کردن به مراجع قانونی راهی فرمانداری بافق شد .

زنان کارگرهای بازداشت شده نیز اعلام نمودند منتظر اقدام مسؤلین مربوطه نشسته و تا باز نگشتن همسرانشان اجازه خروج عسکری از ساختمان مدیریت را نخواهند داد.

عسکری با کمک نیروهای انتظامی برای لحضاتی از پنجره طبقه اول ساختمان مدیریت برای تعدادی از کارگرانی که جلو این ساختمان تجمع کرده بودند صحبت کرد.

کوتاه نیامدن زنان حاضر در ساختمان برای خروج مدیر عامل موجب شد عسکری به مدت ده ساعت در محل کارش محصور باشد آن هم در حالی که زنها پشت درب ورودی و راه پله ها نشسته و اجازه هرگونه راهگشایی را برای خروج وی سلب کردند.

بالاخره ساعت نزدیکهای 17 بود که عسکری توانست با کمک فراوان نیروهای انتظامی از حصر خارج و به فرمانداری بافق برود.

 

  


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا