پومسه رو یزدی دارنده مدال نقره تیمی مسابقات جهانی هان مادانگ گفت: تمام تلاشم این است تا در مسابقات جهانی مکزیک خوش رنگ ترین مدال را کسب کنم.

علی میرزاییان پومسه رو یزدی عضو تیم ملی کشورمان که در مسابقات جهانی هان مادانگ موفق به کسب مدال نقره تیمی شده بود در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری اداره کل ورزش وجوانان استان یزد گفت: سطح مسابقات جهانی هان مادانگ کره جنوبی بسیار بالا بود و بهترین پومسه روها از 53 کشور در این مسابقات حضور پیدا کرده بودند.

وی افزود: چندین ماه تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتم و توانستم به همراه تیم ملی کشورمان در این مسابقات حضور پیدا کنم و به لطف خدا به مدال نقره تیمی دست یافتم.

ملی پوش یزدی با اشاره به برگزاری مسابقات جهانی در مکزیک تصریح کرد:با توجه به اینکه بدون حضور در مسابقات انتخابی به اردوی تیم ملی دعوت شدم تمام تمرکزم روی این است تا بتوانم در اردوهای تیم ملی خودم را به مربیان ثابت کنم و با امادگی کامل در مسابقات جهانی حضور پیدا کنم.

میرزاییان ادامه داد: هم اکنون تیم در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و امیدوارم با این شرایط و با هدف کسب خوش رنگترین مدال در این رقابتها، جوابگوی زحمات مربیان و مسئولان فدراسیون بوده و با به اجرا گذاشتن حرکات نمایشی دقيق و زيبا قدرت پومسه روهاي ايراني را به جهانيان ثابت کنیم.

پومسه رو یزدی تصریح کرد: لیگ برتر پومسه کشور نیز از 20 شهریورماه آغاز  می شود که به عنوان تنها نماینده استان در این مسابقات شرکت میکنم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا