جلسه برنامه ريزي هفته دفاع مقدس در شهرستان خاتم با حضور عبداللهي، مدير كل دفتر سياسي و انتخابات استانداري برگزار شد. در اين جلسه ابتدا زاده رحماني، فرماندار شهرستان خاتم با بيان اينكه امروزه كشور عزيزمان ايران جزو چند كشور امن دنيا محسوب مي شود خاطرنشان كرد اين امنيت مديون شهادت و ايثارگري رزمندگان دوران دفاع مقدس مي باشد. ايشان با گراميداشت ياد و خاطره 114 شهيد شهرستان خاتم اظهار اميدواري كرد كه امسال برنامه هاي هفته مقدس با شكوه خاصي در اين شهرستان اجرا شود.
در ادامه،‌عبداللهي مدير كل دفتر سياسي و انتخابات استانداري نيز ضمن بيان خاطراتي از دوران دفاع مقدس و مرور ايثارگري ها و از خودگذشتگي هاي رزمندگان ميهن اسلامي بر حفظ و انتقال ارزش هاي دوران دفاع مقدس به نسل هاي آينده تاكيد كرد. اين جانباز دوران دفاع مقدس يادآور شد در آن دوران هشت ساله،‌ ما واقعا با دست خالي اما با ايمان و اراده اي مستحكم در مقابل دشمن و به عبارت بهتر دشمنان متحد و هم پيمان ايستاديم.
در پايان،‌حجت الاسلام والمسلمين رضايي امام جمعه شهر هرات نيز با اشاره به دو نعمت سلامت و امنيت،‌ از خدمات برجسته دولت در بخش بهداشت و سلامت مردم تشكر و امنيت ميهن اسلامي را جزو نعمات بزرگ دانست.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا