به همت اداره اوقاف و امورخیریه اشکذر جلسه ستاد هماهنگی مرحله شهرستانی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم در محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد، جلسه ستاد هماهنگی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم با حضور شاه حسینی فرماندار و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان در محل دفتر امام جمعه اشکذر برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام کرمی سرپرست اداره اوقاف وامورخیریه شهرستان اشکذر ضمن بیان نحوه ثبت نام و  زمان و مکان برگزاری این دوره از مسابقات به تشریح رشته ها، مقاطع سنی شرکت کنندگان و تمهیدات لازم جهت هرچه با شکوه تر برگزارشدن مرحله شهرستانی مسابقات قرآن و اذان پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام طالبیان امام جمعه اشکذر با اشاره به بحث ترویج فرهنگ قرآن و عترت بر لزوم اطلاع رسانی و دعوت از تمامی آحاد مردم به صورت گسترده و فراگیر حتی در اقصی نقاط شهرستان تأکید کرد. وی همچنین، قرآنی شدن فضای شهر را در ایام برگزاری مسابقات را لازم و ضروری دانست.

سپس شاه حسینی فرماندار شهرستان با بیان اهمیت برگزاری مسابقات قرآن و اذان عنوان کرد: همه ما باید خادم قرآن باشیم و تمام سعی و تلاش خود را در برگزاری این مسابقات در زمینه های مادی و معنوی به کار ببندیم.

برپایی نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی، اطلاع رسانی در مدارس و دانشگاهها، نامگذاری یکی از میادین شهر به نام قرآن، هماهنگی با کانونهای فرهنگی هنری مساجد و مؤسسات قرآنی ،کمک مالی در اهداء جوایز برگزیدگان و قول همکاری مساعد در زمینه های مختلف از نظرات و پیشنهادات مدعوین در این جلسه بود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا