رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میبد از اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش با هزینه ای بالغ بر یکصد میلیون ریال از محل عوائد این موقوفات در شهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، حجت الاسلام سید ابراهیم شفقت پور با اعلام این خبر افزود: از محل عوائد موقوفات متصرفی که تولیت آن با اداره اوقاف و امور خیریه میبد می باشد نیات مرتبط با عید سعید غدیر خم به صورت کامل اجرا شد.
وی در ادامه اظهار داشت: مبلغ یکصد میلیون ریال از محل عوائد این موقوفات که مرتبط با عید سعید غدیر خم بود صرف اجرای نظر واقفین معظم در شهرستان گردید.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میبد اجرای موقوفات نان عید غدیر، توزیع خرما و نقل عید سعید غدیر در بفروئیه میبد و همچنین اطعام روز عید سعید غدیر در امامزاده سید ابوالقاسم بیده از محل موقوفات میرزا سید حسین و شهربانو را از اقدامات این اداره در این عید سعید نام برد.
وی اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش را یکی از فعالیت های اصلی اداره امور موقوفات برشمرد و افزود: زمانی که جامعه ببیند که پس از گذشت سال ها از اقدام خیرخواهانه واقف نیت او عملی و اجرایی می شود وقف های جدید نیز ایجاد خواهد شد.
شفقت پور در پایان ضمن تشکر از کلیه همکارانی که در مناسبت های مختلف به اجرای نیات واقفین خیراندیش کمک می کنند گفت : گاهی برای اجرای یکی از نیات مندرج در وقف نامه کلیه کارکنان در روز های تعطیل بسیج می شوند و از تمام ظرفیت ها موجود بهره برداری می گردد. 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا