کامیتکس دهم در ساعت شانزده روز دوشنبه بیستم هشتم مهرماه 1393 با حضور مقامات و مدیران کشوری و استانی برگزار خواهد شد و این نمایشگاه تا جمعه دوم آبانماه از ساعت شانزده تا بیست و یک پذیرای هم استانی است.

دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای استان یزد گفت: مقدمات برگزاری دهمین نمایشگاه کامپیوتر، موبایل ،الکترونیک، ماشین های اداری و سیستم های کنترلی فراهم شده و شرایط مناسب برای این رخداد مهم مهیا است.

مهدی لسان صدق در گفتگو اختصاصی با خبرنگار یزدفردا گفت: کامیتکس دهم در ساعت شانزده روز دوشنبه بیستم هشتم مهرماه 1393 با حضور مقامات و مدیران کشوری و استانی برگزار خواهد شد و این نمایشگاه تا جمعه دوم آبانماه از ساعت شانزده تا بیست و یک پذیرای هم استانی است.

وی افزود: کامیتکس دهم با حضور 70 شرکت معتبر  و همچنین هفت نهاد دولتی در فضایی به مساحت هفت هزار متر مربع  در حوزه‌هایی نظیر رایانه، تبلت، سیستم‌های کنترلی و تلفن همراه برپا میگردد.

وی حضور بخش دولتی را بسیار مناسب دانست و افزود:بخشی از نمایشگاه به دولت الکترونیکی اختصاص داده شده است و انتظار می رود ارگانهای مربوطه بتوانند خدمات و دستاوردهای حوزه دولت الکترونیک را به صورت مستقیم معرفی کنند.

لسان صدق گفت : تلاش و برنامه ریزی صورت گرفته تا دستاوردهای نوین و به روز در حوزه فناوری اطلاعات در معرض بازدید هم استانی ها قرار گیرد و شرکتهای فعال هم بتوانند با شهروندان تعامل دوسویه داشته باشند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا