فرهنگیان و دانش آموزان در توسعه پدافند غیر عامل نقش موثری دارند



به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان یزد، نشست توجیهی  آموزشی پدافند غیر عامل با حضور 34 نفر از اعضای کمیته پدافند غیر عامل و مسئولین در محل سالن شهید ساداتی اداره کل آموزش وپرورش استان برگزارشد.

"جمال وافی" دبیر کمیته پدافند غیر عامل آموزش وپرورش استان در این نشست به تبیین اهداف وضرورت توجه به امر پدافند غیرعامل در آموزش وپرورش پرداخت و به فعال نمودن کمیته های مربوطه تاکید نمود.

همچنین در ادامه این نشست " سرهنگ فضلی" یکی از مدرسان پدافند غیر عامل به اهمیت و ضرورت این موضوع درعرصه تعلیم و تربیت و دستگاههای دولتی اشاره کردوافزود: تشکیل سازمان پدافند غیر عامل در جهت بصیرت افزایی و آمادگی در مقابل حوادث طبیعی و غیرطبیعی، انواع نبردها وشیوه های مقابله با جنگ های نوین و انواع شیوه های دفاع عامل و غیر عامل می باشد.

وی تهدیدها و آسیب های فعلی، تهاجم فرهنگی، موقعیت و استراتژی جمهوری اسلامی ایران و نقش بنیادین نظام درمنطقه و خاور میانه رانیز از دیگر اهداف این سازمان بیان کرد.

سرهنگ فضلی به نقش موثر فرهنگیان و دانش آموزان در توسعه پدافند غیر عامل تاکیدکرد و افزود : اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و هوشیاری وخدمت به مردم نیز خود و اصل  پدافند غیر عامل است .

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا