فرماندار تفت در نشست شورای اداری شهرستان از حضور عاشقانه و عارفانه مردم در هیات های عزاداری در سطح شهرستان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "محمود زارع" در ابتدای این نشست که در محل فرمانداری تفت و با حضور امام جمعه و مدیران ادارات شهرستان برگزار شد با تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبدا... الحسین(ع) و یاران باوفایش گفت: تفت به عنوان حسینیه ایران و برخورداری از مردمانی ولایی و حسینی همواره در ایام سوگواری حضرت اباعبدا... الحسین(ع) میزبان خیل عظیمی از هم استانی های عزیز است. وی ابراز امیدواری کرد مراسم های امسال نیز همچون سالهای گذشته در نهایت شور و شعور حسینی برگزار شود.

فرماندار تفت در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت پرداخت زکات اظهار داشت: مباحث مربوط به جمع آوری زکات باید جدیت در شهرستان دنبال شود و بخشداران نیز این موضوع را در دستور کار خود داشته باشند.

زارع پرداخت زکات را زمینه و مسیری الهی برای زدودن فقر از جامعه عنوان کرد و گفت: پرداخت زکات برای پرداخت کننده آن موجب خیر و ازدیاد مال و برای محرومان و نیازمندان منشاء برکت و رفع حاجت است.

فرماندار تفت سپس با اشاره به اقدامات خوب ستاد بازسازی عتبات عالیات اظهار داشت: مردم تفت همیشه عاشقانه در این صحنه ارزشمند پیشگام بوده اند و با عشق همیشگی به ائمه معصومین(ع) در مسیر کمک به بازسازی عتبات عالیات می کوشند.

وی با اعلام این خبر که تفت هم در موضوع زکات و هم مشارکتهای مردمی رتبه برتر در استان را به خود اختصاص داده است گفت: امیدواریم این حرکت خداپسندانه همچنان با جدیت تداوم یابد.

در ادامه این نشست اعضاء به بیان دیدگاهها و نکته نظرات خود پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ شد. 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا