به گزارش خبرنگار یزد فردا: " سید محمد میرمحمدی" پیش از ظهر پنجشنبه 20 آذرماه در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر استان یزد که در سالن آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه یزد برگزار شد، ضمن تشکر از برگزار کنندگان این مراسم، تجليل از پژوهشگران را تجليل از نوآوري و خلاقیت و قرار دادن تکنولوژی در مسیر صحیح خود دانست و خاطر نشان نمود: پژوهش كليدگشودن درها به دنيای مجهولات است و اگر در دنياي مادي صورت گيرد براي تأمين نيازهاي مادي بشري و اگر در ارتباط با دنياي معنوي صورت گيرد براي مكشوفات و نزديكي به عالم غیب است كه مباحث فلسفي و عرفاني و عشق و بي تابي را به بار مي آورد و عاشقان هستند كه در ره معشوق سير مي كنند.

در این مراسم از 21 نفر پژوهشگر استان منجمله دكتر مرتضي بيطرف ثاني و دكتر محمد حسن رحيميان به عنوان پ‍ژوهشگران برتر استان يزد انتخاب شدند.
 
 در اين مراسم كه با حضور مهندس میرمحمدی استاندار يزد،رئيس دانشگاه يزد ،رئيس اتاق بازرگاني ، صنعت ، معدن و تجارت و كشاورزي استان يزد و ساير دانشگاه ها و سازمانهاي دولتي و بخش خصوص برگزار شد به مناسبت گراميداشت هفته پ‍ژوهش از پيشتازان اين حوزه تجليل به عمل آمد.
در این مراسم از دکتر مرتضي بيطرف ثاني مسئول آموزش دانشگاه جامع علمي كاربردي استان يزد و مدرس دانشگاه هاي این استان تقدیر شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا