رئیس هیئت ورزش های همگانی استان یزد ، توسعه ورزش همگانی و بسط و گسترش آن در بین آحاد جامعه را از مهمترین برنامه‌های این هیئت عنوان کرد.

وحیدرضا خباززاده در دیدار اعضاء هیئت ورزش های همگانی استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت:  یکی از ویژگی‌های ورزش همگانی نسبت به ورزش‌های دیگر جذب عموم مردم به ورزش به صورت روزانه و در مدت زمان کوتاه و با کمترین امکانات و هزینه است که در این راستا وظیفه اصلی تمامی نهادها دعوت از مردم برای گسترش این ورزش است.

وی افزود: با فرهنگ سازی در این زمینه می‌توان شرایط را برای گسترش ورزش و تندرستی در میان خانواده‌ها فراهم کرد و جامعه را به سمت نشاط و شادابی هدایت کرد.

رئیس هیئت ورزش های همگانی استان یزد ادامه داد: هدف ما بیدار شدن رشته‌های ناشناخته هیئت ورزش‌های همگانی و آموزش این رشته‌‎ها در سطح جامعه است که باید به جهتی حرکت کنیم که مردم با سلایق متفاوت شرایط  فعالیت در هریک از این رشته‌ها را داشته باشند .

خباززاده، رسیدن به نقطه‌ای که در آن ورزش قابل دسترس برای عموم افراد جامعه باشد هدفی بزرگ است و باید لیست کامل ورزشی برای قدرت انتخاب بیشتر در اختیار هم استانی‌ها قرار گیرد تا هیچ کس از دایره ورزش بیرون نماند و ازطریق ورزش متداول در سبد فرهنگی و برنامه زندگی مردم استان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: ورزش صبحگاهی، در پارک ها و بوستان های سراسر شهر یزد با حضور مربیان مجرب اجرا و علاقمندان به اجرای حرکات ورزشی میپردازند.

رئیس هیئت ورزش های همگانی استان، انجام پیاده روی خانوادگی به صورت روزانه ، ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در محلات را از دیگر برنامه های این هیئت برشمرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا