اعزام دانشجویان دانشگاه آیت الله حائری میبد به پیاده روی دانشجویی از نیشابور تا حرم امام رضا(ع)

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه، کریمی مدیر فرهنگی دانشگاه از برگزاری مراسم معنوی پیاده روی سراسری و دانشجویی از قدمگاه نیشابور تا مشهد مقدس و حرم مطهر و ملکوتی امام رضا (ع) خبر داد.

وی با اشاره به ایام پایانی ماه صفر و ضمن تسلیت ایام حزن و اندوه اهلبیت علیهم السلام، بویژه رحلت حضرت نبی اکرم اسلام، شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا صلوات الله علیهم، بیان داشت: معاونت فرهنگی وزارت علوم با هماهنگی های انجام شده با استانداری خراسان رضوی در نظر دارد برای اولین بار همایش عظیم پیاده روی کشوری و دانشجویی از مبدأ نیشابور به مشهد مقدس به صورت 3 روز پیاده روی و 2 روز اقامت برگزار نماید.

علی اکبر کریمی در ادامه گفت: این همایش پیاده روی بصورت متمرکز ویژه دانشجویان و دانشگاهیان روز جمعه 28 آذرمصادف با 26 صفر ساعت 8 صبح از قدمگاه امام رضا (ع) در نیشابور به سمت حرم مطهر امام رئوف آغاز می گردد که این برنامه همانند پیاده روی نجف تا کربلا(اربعین) به مدت 3 روز می باشد و در طول مسیر زائران توسط ایستگاه های صلواتی پذیرایی خواهند شد.

کریمی گفت: پس از پایان پیاده روی دانشجویان به مدت 2 شبانه روز در محل های مشخص( حسینیه، سالن های ورزشی تجهیز شده و ...) اسکان خواهند یافت و تمامی خدمات پذیرایی و اسکان از نیشابور تا مشهد مقدس را مهمان حضرت رضا (ع) خواهند بود.

مدیر فرهنگی دانشگاه در پایان گفت: مدت سفر در مجموع 5 شبانه روز خواهد بود که زمان حرکت از دانشگاه صبح  پنج شنبه از مقابل خوابگاه می باشد و دانشجویان پسر علاقه مند به شرکت در این همایش عظیم و معنوی و رایگان می توانند حداکثر تا صبح سه شنبه با مراجعه به امور فرهنگی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا