مسئول آموزش دانشگاه پیام نور استان یزد در مصاحبه اختصاصی با روابط عمومی دانشگاه مطالب مهمی را راجع به ثبت نام بدون آزمون در مقطع کارشناسی در دانشگاه همچنین تحصیل همزمان در دورشته تحصیلی در پیام نور وثبت نام دوره های فراگیر کارشناسی ارشد بیان نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه:جلال نامزد اردکانی مدیر آموزش دانشگاه پیام نور استان یزد با اعلام مطلب فوق افزودپيرو اطلاعيه‌هاي مورخ 10/8/93 و 11/8/93 و همچنين انتشار دفترچه راهنماي ثبت‌نام و انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصيلي در آزمون سراسري سال 1393 به اطلاع مي‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهيلات بيشتر براي آن دسته از داوطلباني كه تا اين تاريخ (22/8/1393)براي ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، و همچنين با توجه به تقاضاي دفتر آموزش هاي آزاد و موسسات آموزش عالي غير دولتي- غير انتفاعي مقرر گرديد تاريخ ثبت‌نام تاپايان آذرماه سال جاري (30/9/1393) ادامه يابد. لذا كليه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنما (دفترچه راهنما از طريق سايت سازمان قابل دسترسي است) وفراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز ثبت‌نام به سايت سازمان سنجش‌ آموزش كشور به نشاني:www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمايند.

ضمناً با توجه به اينكه ثبت‌نام از داوطلبان تا تاريخ مذكور (30/9/93) ادامه دارد، نتايج پذيرفته شدگان در نيمه دوم دي ماه اعلام خواهد شد.

ضمنا دانشجویان کارشناسی وکارشناسی ارشد میتوانند به طور همزمان در 2رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی در دانشگاه پیام نور تحصیل نمایند.

جلال نامزد اضافه کرد ثبت نام مقطع کارشناسی ارشد دوره فراگیر نوبت پانزدهم دانشگاه پیام نور از تاریخ 14/10/93 آغاز و تا 21/10/93 ادامه دارد.

 داوطلبان ورود به این دوره می توانند در موعد مقرر از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشوربه نشانی www.sanjesh.org  نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند .

ضمنأ دفترچه راهنمای پذیرش دانشپذیر از طریق پایگاه مذکور و پایگاه اینترنتی دانشگاه  پیام نور به نشانی www.pnu.ac.ir در موعد مقرر قابل دسترسی خواهد بود. به داوطلبان نیز پیشنهاد می شود  با توجه به زمان اندک ثبت نام، در همان روزهای اولیه ثبت نام نمایند.

گفتنی است، بر اساس پیش بینی های به عمل آمده آزمون دانشپذیری دوره مذکور در تاریخ 4/2/1394 برگزار می شود.

                                           

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا