سید محمد رستگاری فرماندار مهریز در تاریخ 93/5/10از افتتاح دفتر بورس اوراق بهادار در شهرستان مهریزخبر داد و گفت:فعالیت نمایندگی بورس در این شهرستان خیلی ضروری است که امیدواریم با همکاری مسئولان امر هرچه زودتر اجرایی شود و سرانجام در تاریخ 93/9/26دفتر بورس مهریز افتتاح شد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز:با حمایت ویژه فرماندار مهریز در راستای توسعه شبکه کارگزاری بورس اوراق بهادار در استان یزد ،  دفتر معاملاتی بورس اوراق بهادار در شهرستان مهریز با حضورفرماندارو مدیر بورس اوراق بهادار استان و جمعی از مسئولان شهرستان مهریز افتتاح شد . "سید محمد رستگاری " فرماندار مهریز دراین مراسم گفت:افتتاح نمایندگی بورس درمهریز بخاطر موقعیت خوب جغرافیایی واقتصاد ی شهرستان نقش مهمی در توسعه همه جانبه این شهرستان مستعد خواهد داشت.


"علی اکبر جعفری"مدیر بورس منطقه ای یزد نیز در این مراسم ضمن قدردانی از حمایتهای فرماندار شهرستان مهریز گفت: :این دفتر علاوه بر اینکه دسترسی شهروندان این شهرستان را به بازار سرمایه به طور مستقیم فراهم می کند آمادگی ارائه کلیه خدمات بازار سرمایه به شهروندان را نیز دارد . در پایان این مراسم از دست اندرکاران راه اندازی و افتتاح دفتر کارگزاری بورس اوراق بهادار در شهرستان مهریز از طرف فرماندار مهریز با اهداء لوح تقدیر قدردانی گردید .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا