معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور که به دعوت فرماندار در شهرستان تفت حضور یافته بود از قابلیت ها و پتانسیلهای عظیم شهرستان در عرصه های گردشگری و میراث فرهنگی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "محمود زارع رشکوییه" در حاشیه این بازدید که مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نیز حضور داشت با اشاره به قابلیت ها و توانمندی های تفت به عنوان شهر نمونه گردشگری در کشور گفت: این پتانسیل های کم نظیر در عرصه گردشگری طبیعی و میراث فرهنگی شایسته توجه و نظر ویژه است.

فرماندار تفت با اشاره به اهداف سفر معاون سازمان میراث فرهنگی کشور به تفت اظهار داشت: بی تردید حضور معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی کشور در شهرستان، فرصتی برای معرفی بیشتر پتانسیل ها و توانمندی های تفت در حوزه گردشگری است.

وی با اشاره به دستورات "سعید شیرکوند" برای توسعه و اعتلای بخش گردشگری شهرستان تفت در این سفر ادامه داد: امیدوارم با توجه به نگاه مثبت و سازنده وی و دستورات مناسبی که صادر شد شاهد تحولات مثبت و ارزشمندی در بخش گردشگری تفت باشیم.

یادآور می شود سعید شیرکوند، معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در سفر دیروز خود به شهرستان تفت از مجموعه باغ صدری، مجتمع گردشگری ارم، منطقه برفگیر سخوید، کوچه باغ های ساماندهی شده روستای اسلامیه و... بازدید در جریان روند سرمایه گذاری در بخش گردشگری تفت قرار گرفت. 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا