فرماندار تفت با حضور مدیرعامل توزیع برق استان یزد مسائل مختلف حوزه برق رسانی در شهرستان تفت را ارزیابی کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "محمود زارع رشکوییه" در ابتدای این نشست که در محل فرمانداری تفت برگزار شد با خیرمقدم به مدیرعامل توزیع برق استان و قدردانی از خدمات و تلاش های کارکنان این شرکت در حوزه برق رسانی گفت: خوشبختانه با تلاش شبانه روزی مسئولان حوزه برق، مناطق روستایی از این نعمت ارزشمند برخوردار و این نعمت ارزشمند در دورترین مناطق روستایی نیز عرضه شده است که جای قدردانی دارد.

فرماندار تفت نبود پست برق فشار قوی در مناطق مختلف را برای کمک به استقرار صنایع موردنیاز یکی از مسائل و مشکلات شهرستان در حوزه برق عنوان کرد و گفت: امیدواریم با برنامه ریزی های لازم شاهد توسعه برق رسانی به این مناطق باشیم.

زارع تامین زیرساخت ها در مناطق روستایی را یکی از مهم ترین اولویت های مدیریت ارشد شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت: شهرستان تفت منطقه ای ییلاقی و گردشگری است و در ایام مختلف سال میزبان خیل علاقه مندان به طبیعت بکر این شهرستان است لذا تامین زیرساختهای لازم از جمله برق از ضروریات است. وی افزود: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته همه روستاهای بالای ده خانوار شهرستان تفت از نعمت برق برخوردارند.

فرماندار تفت همچنین با اشاره به نزدیکی به ایام نوروز و حضور گسترده مسافران نوروزی در شهرستان تفت بر توجه به حوزه های روشنایی شهرستان تفت به ویژه در مراکز تفرجگاهی و پر تردد تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق نیز در این نشست با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته، بر توجه ویژه در زمینه برق رسانی به مناطق مختلف روستایی شهرستان تفت تاکید کرد و برای رفع برخی از کاستی ها در این حوزه قول مساعد داد.  










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا