دکتر علی اکبر حدادزاده اظهار داشت: پرورش بلدرچین به عنوان صنعتی رو به رشد و موفق در سطح کشور مطرح می باشد که خوشبختانه استان یزد در این میان جایگاه ممتازی را به خود اختصاص داده است.

دکتر علی اکبر حدادزاده اظهار داشت: پرورش بلدرچین به عنوان صنعتی رو به رشد و موفق در سطح کشور مطرح می باشد که خوشبختانه استان یزد در این میان جایگاه ممتازی را به خود اختصاص داده است. متعاقب این، اداره کل دامپزشکی استان یزد تلاش نموده تا با اتخاذ تدابیر لازم و اعمال نظارت های بهداشتی مناسب در زمینه تولید، فراوری، نگهداری، توزیع و عرضه این محصول به ارتقای سطح کیفی و بهداشتی این فراورده خام دامی کمک نماید.

این مقام مسئول در ادامه افزود: از جمله ی مهمترین این اقدامات راه اندازی 2 واحد کشتارگاه صنعتی بلدرچین و در دست ساخت داشتن 2 واحد دیگر می باشد که در مجموع می تواند نیاز واحدهای پرورش بلدرچین در سطح استان را به صورت مناسبی تامین نماید.

وی مکانیزه بودن سیستم کشتار، حضور ناظرین بهداشتی و شرعی، حفظ زنجیره سرد، کاهش احتمال آلودگی و ارتقای سطح بهداشتی محصولات را از مزایای کشتارگاه های صنعتی بلدرچین برشمرد و اظهار امیدواری کرد بتوانیم از ابتدای سال 94 کلیه کشتار بلدرچین استان را به کشتارگاه های صنعتی منتقل نماییم.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا