یزدفردا"سرویس اجتماعی "خبرهای پلیسی استان یزد- فرمانده انتظامی استان یزد از شناسایی یک انبار کالاهای خارجی و کشف بیش از چهار تن انواع لوازم خانگی قاچاق به ارزش 30 میلیارد ریال توسط ماموران پلیس این استان خبر داد.

به گزارش یزدفردا، سردار "ایرج کاکاوند" گفت: در راستای مبارزه با قاچاقچیان کالا و ارز و افرادی که قصد ضربه زدن به نظام اقتصادی کشور را دارند، ماموران پلیس آگاهی استان از فعالیت فردی در خصوص واردات لوازم خانگی قاچاق مطلع شدند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس به صورت گسترده تحقیقات لازم در این زمینه را آغاز کرده و ضمن به کارگیری گشت های نامحسوس در سطح شهر، یکی از خودروهای حامل این کالاهای قاچاق را شناسایی کرده و تا محل انبار مربوطه تعقیب کردند.

سردار کاکاوند ضمن اشاره به انجام هماهنگی قضائی افزود: عوامل مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در یک فرصت مناسب وارد انبار شده و پس از انجام بازرسی از این انبار، موفق به کشف 30 هزار قلم انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق شامل ظروف تزئینی و دکوری به وزن چهار تن شدند.

این مقام انتظامی ارزش برآورد شده این محموله کشف شده را سه میلیارد تومان بیان کرد و ادامه داد: در رابطه با این کشفیات یک متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس استان یزد ضمن اشاره به تلاش مستمر پلیس این استان در برخورد با قاچاقچیان کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور تصریح کرد: ماموران پلیس استان یزد از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 222 میلیارد ریال انواع کالاهای قاچاق فاقد مجوز گمرکی را کشف کرده اند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا