فرماندار تفت در نشستی به مناسبت برنامه ریزی برای گرامیداشت روز شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و نثار را مصون بخش جامعه اسلامی ارزیابی کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "محمود زارع رشکوییه" در این نشست که با حضور مدیران دستگاههای اجرایی در محل فرمانداری تفت برگزار شد با تجلیل از مقام شامخ شهدای والامقام گفت: شهدا، انسانهای وارسته و عاشقی بودند که جز رضایت حضرت دوست را جستجو نمی کردند و آنچنان دلسپرده مسیر قرب الهی بودند که جان شریفشان را در این راه نورانی و متعالی تقدیم نمودند.

فرماندار تفت روز شهدا را فرصتی برای تجدید میثاق با آرمانهای متعالی شهدای والامقام ارزیابی کرد و گفت: یکی از نیازها در حوزه های ایثار و نثار، تدوین پایگاه اطلاعاتی جامع از همه ویژگی ها و سجایای شهدای والامقام تفت به صورت هنرمندانه است که لازم است اقدامات مقتضی در این رابطه به عمل آید. وی این اقدام را کاری ماندگار در عرصه جهاد و شهادت ارزیابی کرد و خواستار مشارکت همه فعالان این عرصه شد. زارع همچنین بر بهره گیری از توان دانشگاههای شهرستان و هنرمندان برای اجرای این طرح تاکید کرد.

زارع با اشاره به استعداد های عظیم علاقه مندان به فرهنگ ایثار و نثار و شهدای گرانقدر گفت: باید از این پتانسیل عظیم و ارزشمند به نحو شایسته بهره گرفته شود تا عطر شهدای والامقام برای همیشه در جامعه پراکنده شود.

فرماندار تفت با قدردانی از خدمات و تلاشهای بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تفت اظهار داشت: خوشبختانه خادمان عرصه های ایثار و شهادت در این نهاد مقدس خدمات شایسته ای را در این رابطه ارائه می کنند که درخور تقدیر است.

زارع در بخش دیگری از سخنانش بر تکریم خانواده معظم شهدا در روز شهدا تاکید کرد و گفت: روز شهدا فرصتی برای دیدار با خانواده معظم شهدا و اداي احترام به صبوري ها و فداكاري هاي آنان است چرا كه به فرموده امام راحل عظيم الشان(ره) خانواده معظم شهداي والامقام چشم و چراغ ملتند.

در ادامه اين نشست اعضاء به بيان ديدگاهها و نكته نظرات خود براي بزرگداشت روز شهدا پرداختند و تصميمات لازم اتخاذ شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا