فرماندار تفت در حاشيه برگزاري همايش آموزشي "نقش تغذيه سالم در سلامت زنان شاغل شهرستان" با مدير مركز تحقيقاتي و درماني ديابت يزد ديدار و گفتگو كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، "محمود زارع رشكوييه" در حاشيه اين ديدار كه در محل فرمانداري تفت برگزار شد با اشاره به توجه ويژه دولت تدبير و اميد به عرصه هاي سلامت، يكي از مهم ترين بخشها در اين عرصه ها را توجه به امور پيشگيرانه ارزيابي كرد و گفت: آموزش در حوزه سلامت و درمان يكي از تاثيرگذار ترين ابزارها در اين رابطه بوده و مي تواند نتايج خوبي را در آگاهي بخشي به جامعه به دنبال داشته باشد.

فرماندار تفت با اشاره به گسترش بيماري ديابت در جامعه، اطلاع رساني از خطرات پيدا و پنهان اين بيماري را يادآور شد و گفت: بهترين راه براي مواجه با توسعه اين بيماري، آموزش و اطلاع رساني است و حضور و سخنراني مدير مرکز تحقیقاتی و درمانی دیابت یزد در همايش آموزشي "نقش تغذيه سالم در سلامت زنان شاغل شهرستان" گامي در جهت تحقق اين هدف محسوب مي شود.

زارع ابراز اميدواري كرد با برنامه ريزي هاي خوب مرکز تحقیقاتی و درمانی دیابت یزد شاهد نتايج مثبتي در مسير مقابله با بيماري ديابت باشيم.

"سیدمحمدرضا آقایی میبدی" نيز در اين نشست با قدرداني از توجه فرماندار تفت به عرصه هاي بهداشت و درمان شهرستان به خطرات بيماري ديابت اشاره كرد  و كاهش وزن، تحرك و ورزش، آرامش اعصاب و تغذيه سالم را از مهم ترين عوامل براي پيشگيري از بيماري ديابت ارزيابي كرد.

مدير مرکز تحقیقاتی و درمانی دیابت یزد بر ارائه آموزش هاي همگاني در اين رابطه تاكيد كرد.

يادآور مي شود فرماندار تفت در پايان اين ديدار با اهداء لوح تقدير و هديه اي از خدمات و تلاش هاي دكتر آقايي در همايش آموزشي "نقش تغذيه سالم در سلامت زنان شاغل شهرستان تفت" قدرداني كرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا