مراسم شور نيكوكاري در مدرسه حضرت زينب كبري(س) تفت با حضور معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار يزد، امام جمعه و فرماندار تفت، مديركل كميته امداد حضرت امام خميني(ره) و جمعي از مسئولان استاني و شهرستاني همزمان با سراسر استان، در شهرستان تفت كليد خورد.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد:

حضرت فاطمه(س) نماد کاملی از نیکوکاری، عطوفت و مهربانی هستند

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، "محمدعلي طالبي"  در ابتداي اين مراسم با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س)، اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) نماد کاملی از نیکوکاری، عطوفت و مهربانی هستند که در دین اسلام تمام ائمه(ع) و پیامبر گرامی اسلام(ص) نیز نمونه عینی و حقیقی از این شاخص ها بودند.

معاون سياسي امنيتي، اجتماعي استاندار يزد با اشاره به جايگاه مهم امر نيكوكاري در فرهنگ غنی اسلام به نیکوکاری، تصریح کرد: فرهنگ ملی ما نیز متاثر از فرهنگ دینی، مملو از نمادهای نیکوکاری و احسان به دیگران است که در طول تاریخ این موضوع فراوان دیده می شود؛ تمدن و فرهنگ ملت ایران کمک به هم نوع را از دیر باز در متن خود جا داده و مشارکت، حضور و کمک امروز مردم نمونه کاملي از این فرهنگ است.

طالبی در پایان از کمیته امداد حضرت امام خميني(ره) استان و شهرستان تفت، آموزش و پروش و همچنین کادر آموزشی دبیرستان زنیب کبری(س) تفت تشکر کرد.

فرماندار تفت:

سابقه مردمان تفت، با خيري و نيكوكاري پيوند خورده است

 

"محمود زارع رشكوييه" نيز در حاشيه اين مراسم با تجليل از نوعدوستي مردم عزيز ميهن اسلامي اظهار داشت: سابقه مردمان تفت، با خيري و نيكوكاري پيوند خورده است و اين مردم رئوف و مهربان، سابقه درخشاني در خدمت و كمك به نيازمندان و محرومان جامعه دارند.

فرماندار تفت كمك به افراد كم بضاعت جامعه را موجب رحمت الهي عنوان كرد و گفت: جامعه اي كه مشمول مهرباني و نوع دوستي مردمانش باشد روز به روز متعالي تر شده و رحمت الهي هميشه بر آن سايه انداز خواهد بود.

زارع با اشاره به برگزاري مراسم شور نيكوكاري، با تسليت فرا رسيدن ايام سوگواري حضرت فاطمه الزهرا(س) اظهار داشت: نامه فاطمه(س) با اكرام ايتام و نيازمند و خدمت به محرومان پيوند خورده است و تقارن اين دو مناسبت، فرصت ارزشمندي براي نيكوكاران عزيز است تا با تاسي از سرور بانوان دوعالم تلاش خداپسندانه خود را در اين عرصه دوچندان كنند.

در ادامه اين مراسم معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار يزد، امام جمعه و فرماندار تفت، مديركل كميته امداد حضرت امام خميني(ره) كمك هاي خود را اهداء نمودند.     

امسال نیز همزمان با آغاز سال نو و در راستاي رسيدگي به امور محرومین، ترويج و اشاعه فرهنگ انفاق و احسان در بين نونهالان، كودكان، نوجوانان و جوانان جامعه اسلامي با همت كميته امداد امام خميني(ره) و همكاري صدا و سيما، آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی و نيروي مقاومت بسيج مراسم ملی ـ معنوی شور نیکوکاری در سراسر استان برگزار شده است.

گفتنی است امسال شور نیکوکاری به مدت 3 روز از تاریخ 13 اسفند ماه آغاز و تا تاریخ 15 اسفند ماه در سراسر استان ادامه خواهد داشت.

 

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا