یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فنای کشور:خانمي ميانسال که عليرغم دارا بودن مدرک دکترا ، با نشر اکاذيب موجب هتک حيثيت مردي جوان شده بود ، توسط ماموران پليس فتاي شهرستان مريوان استان کردستان دستگير شد .

به گزارش یزدفردا،فرمانده انتظامي شهرستان مريوان در تشريح اين خبر بيان داشت : در پي ارجاع يک فقره پرونده با موضوع هتک حيثيت و نشر اکاذيب در فضاي مجازي عليه يکي از شهروندان ، با توجه به حساسيت موضوع پيگيري پرونده در اولويت کاري ماموران پليس فتاي مريوان قرار گرفت .

سرهنگ "حجت الله پرويزي" افزود : تحقيقات انجام شده از شاکي پرونده که مردي جوان است نشان داد ، اخيرا فردي ناشناس در شبکه اجتماعي اينستاگرام اعمالي خلاف واقع را به وي و خانواده اش نسبت داده و موجب هتک حيثيت آنان شده است .

وي ادامه داد : کار تخصصي و فني ماموران پليس فتاي مريوان نشان داد ، عمل مجرمانه مذکور توسط زني ميانسال و ساکن تهران انجام شده است ، که دراين راستا طي يک قرار صوري ، متهم در شهر مريوان دستگير شد .

فرمانده انتظامي مريوان ضمن اشاره به اعتراف متهم به بزه انتسابي ، تصريح کرد : متهم که زني 35 ساله و داراي مدرک تحصيلي دکترا است ، در جريان تحقيقات فاش کرد از طريق شبکه هاي اجتماعي با شاکي آشنا شده و قصد ازدواج با يکديگر را داشته اند ، اما اخيرا متوجه شده است وي با خانمي ديگر ازدواج کرده است ، به همين دليل با انگيزه انتقام جويي مطالب کذب و غير واقعي را عليه وي در فضاي مجازي منتشر کرده است .

اين مقام انتظامي خاطر نشان کرد : متهم با دستور مقام قضايي به اتهام نشر اکاذيب در فضاي مجازي بازداشت شد .


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا