سرپرست شهرداری طبس با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز، گفت: بهسازی ورودی‌های شهر طبس از سه مسیر مشهد، یزد و بیرجند در حال انجام است و جایگاه دوم سی‌ان‌جی طبس نیز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

طبس-قلی زاده ثالث" تیمور مقدس‌زاده اظهار داشت: شهرستان طبس به‌دلیل وجود آستان مبارک حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع)، برخورداری از مناطق خاص گردشگری و تفریحی، و نیز استقرار در مسیر چند استان مهم کشور، ظرفیت بالایی برای جذب گردشگر دارد، به‌طوری که کانون گردشگری استان خراسان جنوبی محسوب می‌شود و همه‌ساله پذیرای تعداد کثیری از مسافران نوروزی است.

وی فراهم آوردن امکانات رفاهی، تفریحی و برطرف کردن نیازهای اولیه مسافران در ایام نوروز را از دغدغه‌های اساسی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس دانست و گفت: شهرداری با بسیج تمامی امکانات، خود را موظف به برطرف کردن نواقص احتمالی موجود در اماکن عمومی، فضای سبز، معابر، بوستان‌ها، اقامتگاه‌ها، و ورودی‌های اصلی شهر طبس می‌داند و تلاش می‌شود که تا حداکثر 20 اسفند، شهر طبس آماده میزبانی از میهمانان نوروزی باشد.

سرپرست شهرداری طبس و دبیر ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان تصریح کرد: لازم است تا سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان طبس نیز همچون گذشته در راستای مهیا کردن شهر طبس برای میزبانی از مسافران نوروزی، شهرداری را یاری کنند.

وی بیان کرد: واحدهای مرتبط اجرایی شهرداری طبس موظف به آماده‌سازی ورودی‌های شهر از سه مسیر مشهد، یزد و بیرجند شده‌اند که هم‌اکنون عملیات اجرایی بهسازی و فضای سبز معابر این ورودی‌ها در حال انجام است.

مقدس‌زاده به احداث جایگاه دوم سی‌ان‌جی طبس اشاره کرد و گفت: جایگاه دوم سی‌ان‌جی طبس در بلوار شهدای این شهر واقع است که عملیات احداث این جایگاه به اتمام رسیده و در صورتی که در نصب کمپرسورهای آن خللی ایجاد نشود، این جایگاه تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا