طبس- قلی زاده ثالث/ سرپرست شهرداری طبس در جمع خبرنگاران از آماده سازی شهر برای استقبال از بهار با رنگ و بوی فاطمی خبر داد و گفت: به دور از هرگونه حاشیه ای فقط خدمت به همشهریان عزیز طبسی را سرلوحه امور کاری قرار داده ایم.

تیمور مقدس زاده خسروی افزود: تمامی بوستان ها، بولوارها، میادین، پارکینگ ها، نمازخانه ها و معابر سطح شهر و همچنین سرویس های بهداشتی مورد بازدید قرار گرفته و هر کدام که نیاز به مرمت و بهسازی داشته اند در دستور کار قرار دارند.

وی با اشاره به عمده برنامه های اجرایی شهرداری طبس برای استقبال از بهار فاطمی اظهار کرد: سال 1394 را در حالی آغاز خواهیم کرد که مصادف با دهه فاطمیه است و به منظور حرمت گذاری به ساحت حضرت زهرا (س) سعی می شود که رنگ بوی شهرستان نیز تلفیقی از ایام نوروزی و دهه فاطمیه باشد.

مقدس زاده با اشاره به خودکفایی شهرداری طبس در تولید گل و گیاه گفت: پرورش گل های بومی متناسب با سلیقه و محیط شهری از ماه ها پیش در دستورکار واحد فضای سبز شهرداری بوده است که از ابتدای اسفندماه، کار کشت گل و نهال در میادین و بولوارها بویژه ورودی های اصلی شهر طبس آغاز شده است. 

سرپرست شهرداری طبس افزود: رفع معایب جایگاه CNG شهید عباسپور و نیز تسریع در عملیات احداث جایگاه دوم بولوار شهدا به جدیت پیگیری می شود و لکه گیری آسفالت معابر، تسطیح و کاشت در میدان زغالسنگ و بولوار شهدا (صدمتری صداوسیما) و نیز بهسازی ورودی ها در حال انجام است.

این مقام مسئول تصریح کرد: تلویزیون شهری و بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر برای معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان و نیز یادآوری ایام شهادت حضرت فاطمه (س) ساماندهی شده است و واحدهای روابط عمومی، تاسیسات و فضای سبز موظف به همکاری با ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و گروه خیمه معرفت مستقر در باغ گلشن شده اند.

مقدس زاده از آماده باش کامل واحدهای اجرایی شهرداری طبس برای میزبانی شایسته از میهمانان نوروزی و آماده سازی شهر خبر داد و گفت: انجام امور در واحدهای عمران، ترافیک، خدمات شهری، فضای سبز، آتش نشانی، موتوری، تاسیسات، روابط عمومی، طرح و برنامه، بازرسی، پلیس ساختمان، املاک و سازمان حمل و نقل همگانی شهر طبس و حومه با همکاری امور اداری، مالی، حقوقی و حراست به نحو احسن در حال انجام است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا