جمعی از میبدی تباران پنج شنبه شب مورخ 93/12/14در تالار آئینه واقع در خیابان نیایش غربی دور هم جمع شده بودند که هر کدام از آنها به تنهایی برای میبد و کشور مایه افتخار و سربلندی بودند .

با اهتمام ویژه فرماندار میبد و حضرت آیت الله اعرافی نخستین گردهمایی نخبگان وفرهیختگان میبدی برگزارشد. در این  نشست هم اندیشی که با ارائه راهکارهای عملی با حضور جمعی از نخبگان ، فرهیختگان ، خیرین و میبدی تباران در تهران برگزارشد ؛ و با نگاه ویژه به وضعیت بهداشت ، درمان و حوزه آموزش و پرورش شهرستان بود .

در ابتدای این گردهمایی فرماندار میبد ضمن تشکر و قدردانی از حضار گرامی که دعوت گردهمایی را پذیرفتن؛ در راستای اهداف برگزاری این همایش به ایراد سخن پرداخت و در ادامه آیت الله اعرافی امام جمعه میبد و رئییس جامعه المصطفی ضمن تشکر از حضار شرکت کننده و همچنین تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) به بررسی راهکارهای عملی برای توسعه همه جانبه شهرستان میبد که از محورهای اصلی این همایش بود ایراد سخن نمودند.
از مشاور رئیس جمهور، تا مدیر کل و صنعتگر و پزشک و … همه و همه با یک وجه مشترک ( میبدی بودن ) و با یک شعار مشترک ( آبادانی میبد) زیر یک سقف بودند تا بنام میبد و برای میبد کاری بزرگ را برنامه ریزی کنند .
جدا از همه این موضوعات  باید قدردانی نمود از کسی که مدتهاست تلاش می کند میبدی تباران و بزرگان میبد را دور هم جمع کند تا بتوان با یک برنامه ریزی دقیق و درست کاری بزگ را برای میبد به انجام رساند و این شخص آقای فلاح فرماندار خوش فکر شهرستان میبد است که در این تقریبا یک سال گذشته خدمات ارزنده ایی را برای شهرستان انجام داده و یکی از این خدمات که باید قدر آن را دانست همین اجتماع بزرگ میبدی ها است و میتوان گفت اینچنین می شود که باید ….
و خبرهای خوبی در راه است …

همچنین از آقای مرتضی صفدری زاده میبدی یکی از صنعتگران و خیرین شهرستان که در راستای ارتقای سطح علمی و فرهنگی میبد از جان و دل سرمایه گذاری می کند و از طرف گروه بزرگ تاپ سر حامی مالی برگزاری این همایش بزرگ بود تقدیر و تشکر شد.

در پایان مراسم هم از چند نفر از نخبگان و فرهیختگان میبدی با اهداء لوح یاد بود همایش تقدیر شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا