به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان ميبد : با توجه به اعلام نتايج رسمي كنكور سراسري و كسب رتبه اول كشور در زمينه  قبولي دانشگاه و نمره  تراز علمي فرماندار ميبد پيام تبريكي را صادر نمودند .

متن پيام بدين شرح است :

( من لم يشكر المنعم من المخلوقين لم يشكر الله عزوجل  )

جناب آقاي موحدي فر

مدير محترم آموزش و پرورش شهرستان ميبد

حمد و سپاس خداي را كه عالم به معرفت او عارف است و به عنايت بي منتهاي او واقف ، خداوندي كه بهشت و نعمت هاي  آن را همراه با پاداش عظيم براي آنان كه در راه هدايت انسان گام مي نهند وعده داد و توفيق آن فهيم ارزشمند را در ساحت فرهنگ مقرر نمود و و تلاشتان را در راستاي تربيت فرزندان ميهن اسلامي براي رسيدن به حيات طيبه آراسته ساخت .

رويداد كنكور علمي در كشور همه ساله شاهد درخشش جوانان ميبدي بوده و خواهد بود كسب 18 سال رتبه اول كنكور كشور نشان از استعدادهاي ناب علمي در شهر خورشيد ، كهن شهر كويري ايران است .

اينجانب ضمن تقدير از رهنمودها و مساعدتهاي امام جمعه معزز حضرت آيت الله اعرافي و حمايتهاي اداره كل آموزش و پرورش استان ، از تلاش و كوشش جنابعالي ، شوراي معاونين ، مديران ، معلمان ، اولياء و دانش آموزان نخبه ميبدي كه در جهت كسب رتبه اول در زمينه درصد قبولي  در كنكور دانشگاه و نمره  تراز علمي كه  تمامي همت خود را به كار گرفتيد تقدير و تشكر نمايم .

دانش آموزان ديروز و دانشجويان امروز افتخار آفريني تان و تكيه زدن بر قلعه رفيع علم و دانش كشور به كامتان گوارا باد همت بالايتان را مي ستايم و براي شما فتح قله هاي رفيع علمي جهان را از خداوند منان مسئلت دارم . كه اين نيز به يقين محقق خواهد شد ان شا الله .

حسين فلاح  - فرماندار شهرستان ميبد

  1393/12/12

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا