نشست ستاد خدمات سفر شهرستان تفت به ریاست فرماندار و با حضور مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری یزد و اعضای این ستاد در محل فرمانداری تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "محمود زارع رشکوییه" در ابتدای این نشست با گرامیداشت ایام فاطمیه به موضوع سفرهای و حضور گسترده مسافران نوروزی در شهرستان تفت اشاره کرد و گفت: شهرستان تفت با همه امکانات، خود را آماده میزبانی شایسته از مسافران و گردشگران در ایام نوروز می کند و در این رابطه، با هدف شناسایی بیشتر پتانسیل ها و توانمندی های عظیم شهرستان تفت گام بر خواهیم داشت.

فرماندار تفت با تاکید بر نظارت بر امکانات رفاهی و بهداشتی در مراکز پرتردد و تفرجگاهها اظهار داشت: باید بهترین چهره را از شهرستان تفت، با قابلیت های گسترده آن در عرصه های تاریخی و طبیعی به میهمانان نوروزی ارائه کنیم چرا که این موضوع رونق در بخش گردشگری شهرستان را به عنوان یکی از محورهای توسعه شهرستان ایجاد خواهد کرد.

زارع با تجلیل از مقام شهدای والامقام در عرصه های ایثار و نثار گفت: انتظار آن است تا گلزارهای شهدای گرانقدر به بهترین شکل برای مراسم تحویل سال آماده و مهیا شود و بتوانیم بهترین شرایط را برای خانواده معظم شهدا و علاقه مندانی که سال خود را در مکان مقدس گلزارهای شهدا تحویل می نمایند فراهم نماییم.

فرماندار تفت از همه دستگاهها خواست تا وظایف خود را در میزبانی شایسته از مسافران و گردشگران به درستی انجام دهند و گفت: تعیین کشیک های نوروزی ادارات و به ویژه دستگاههای خدمات رسان، آمادگی کامل اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی و .... باید مدنظر جدی قرار گیرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا